پلتفرم سلامت روان سلنا گومز Wondermind میزبان پاپ آپ – WWD است


Wondermind سلامت روان را در صفحه اول قرار می دهد.

برای جشن گرفتن ماه آگاهی از سلامت روان، پلت فرم دیجیتالی تن، اندام ذهنی که توسط سلنا گومز و مندی تیفی تأسیس شده است، میزبان یک پاپ آپ به سبک دکه رو،مه فروشی در دومینو پارک در ویلیامزبورگ، بروکلین خواهد بود.

این رویداد که در 20 و 21 می برگزار می‌شود، شامل مجموعه‌ای از تجربیات و فعالیت‌ها، از جمله حمام‌های صوتی و مدیتیشن به رهبری مربیان Sage+Sound، و همچنین پانل‌ها و کارگاه‌هایی با روانشناسان بالینی خواهد بود. دکتر کوری یگر، مربی زندگی دیترویت پیستونز، مکالمه ای را با ،وان “بیایید صحبت کنیم: واقعاً چطور کار می کنید؟” دکتر جسیکا استرن، روانشناس بالینی در NYU Langone، میزبان یک جلسه تعاملی از پاد،ت Wondermind با ،وان “Bagage Drop” خواهد بود.

«زم، که ما برنامه سفر را تنظیم کردیم، روی ایجاد حس اجتماعی و در عین حال دموکراتیک ، انگ سلامت روان تمرکز داشتیم. میشل وین رایت، کارگردان، بازاریابی و برند در این باره گفت: ما می‌خواستیم تجربه‌ای ارائه دهیم که در آن افراد بتوانند نکات و روش‌هایی را بیاموزند تا در روال تن، اندام ذهنی خود بگنجانند، اما همچنین منطقه‌ای بدون قضاوت برای لذت بردن و معاشرت داشته باشند. ذهن شگفت انگیز.

با ماندن در موضوع الهام گرفته از اخبار، رو،مه های چاپی Wondermind در سایت در دسترس خواهند بود تا بازدیدکنندگان ابزارهای بهداشت رو، برای بردن به خانه داشته باشند.

این رو،مه ۱۲ صفحه‌ای شامل منابع و بینش‌های تخصصی در مورد نحوه مق، با غم و اندوه، پاسخ‌هایی برای زم، که واقعاً خوب نیستید، ، شغل خود برای سلامت روان، روان‌شدن دوباره در مورد زندگی، اما همچنین تمرین‌های نقاشی و بسیاری موارد دیگر است. واین رایت گفت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/selena-gomez-wondermind-domino-park-popup-1235653908/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با