وال استریت با گزارش هایی در مورد نلسون پلتز، استی لادر – WWD دست و پنجه نرم می کند


Estée Lauder Cos. پس از یک روز سردرگمی در مورد اینکه آیا به زودی ممکن است با فشار یک سرمایه گذار فعال میلیاردر مواجه شود، قیمت سهام تنها یک درصد بالاتر از یک درصد بسته شد.

این غول زیبایی که برندهایش شامل جو مالون، بابی براون، MAC، The Ordinary و اخیراً تام فورد است، پس از آنکه نیویورک پست روز یکشنبه گزارش داد که تازه از والت به وجود آمده است، قیمت سهام خود را در معاملات صبح زود به بالای 209 دلار افزایش داد. شرکت دیزنی، نلسون پلتز در نظر دارد لادر را نمایشنامه فعال بعدی خود بسازد. بر اساس این گزارش، این امر می تواند شامل فشار به فروش و برکناری رئیس جمهور و مدیر اجرایی فابریزیو فردا باشد.

اما پس از اینکه جیم کرامر، مجری CNBC، گفت که این گزارش در جریان حضور در شبکه تجاری دوشنبه “صحت ندارد” به زودی برخی از این دستاوردها را از دست داد.

«این یک سهام کنترل شده است. شما باید از آقای لادر 90 ساله بخواهید که بگوید برای فروش است، اما این اقدامی است که باید به سرعت لغو شود.»

سهام با 2.52 دلار یا 1.24 درصد افزایش به 206.01 دلار بسته شد.

خانواده لادر حدود 84 درصد از کنترل رأی و چهار کرسی از 17 کرسی هیئت مدیره را در اختیار دارند. هیچ پرونده ای از طریق SEC انجام نشده است که نشان دهد پلتز سهام ،یداری کرده است، به این م،ی که اگر سهامی داشته باشد، کمتر از 5 درصد خواهد بود.

نه مدیریت صندوق تریان پلتز و نه لادر به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

با این وجود، تحلیلگران در استیفل فاینانس به این نتیجه رسیدند که مشارکت پلتز می تواند یک برد برد برای سهامداران لادر باشد.

“در حالی که ما هیچ اطلاعی از بحث نداریم، اگر خانواده به دنبال فروش باشند، از نظر ما، شرکت علاقه قابل توجهی را از سوی نهادهای استراتژیک ایجاد می کند. مارک آستراچان در یادداشتی گفت: این تا حدی نشان دهنده موقعیت آن به ،وان بزرگترین شرکت زیبایی با اعتبار جه، با مجموعه ای برتر از برندها نسبت به ا،ر همتایان است. ما همچنین فکر می کنیم که مشارکت بالقوه پلتز یک برد برد برای سهامداران EL ایجاد می کند. اگر او درگیر شود و از یک تغییر فروش یا مدیریت حمایت کند و با بهره وری و بهبود عملیاتی همراه شود، سهام EL احتمالاً عملکرد بهتری خواهد داشت.

همچنین اشاره کرد که رشد فروش Lauder از سال 2018 تا کنون نسبت به همتایان زیبایی که دارای پرستیژ بزرگ بوده اند، عملکرد کمتری داشته است و از اوایل سال 2022 عملکرد ضعیف تری داشته است.

هفته گذشته، غول زیبایی و مالک جدید تام فورد بار دیگر پیش‌بینی‌های سالانه خود را برای هر دو خط برتر و پایین به دلیل بهبود آهسته‌تر از حد انتظار در ،ده‌فروشی‌های مسافرتی در آسیا کاهش داد و باعث شد قیمت سهام این شرکت سقوط کند. 18 درصد به 202.70 دلار در آن روز.

پیش‌بینی می‌شود که کل فروش خالص لادر برای کل سال بین 10 تا 12 درصد کاهش یابد که بیشتر از افت 5 تا 7 درصدی قبلی بود. پیش‌بینی می‌شود که سود کاهش‌یافته تعدیل‌شده هر سهم عادی بین ۵۰ تا ۵۱ درصد در مقایسه با پیش‌بینی قبلی برای کاهش ۲۷ تا ۲۹ درصدی کاهش یابد.

فردا روز چهارشنبه گفت: «از آنجایی که شکل بهبودی از بیماری همه‌گیر برای ،ده‌فروشی‌های آسیایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، ثابت می‌شود که نسبت به آنچه در مناطق دیگر تجربه کرده‌ایم، بسیار بی‌ثبات‌تر از آنچه ما انتظار داشتیم و تدریجی‌تر است.

Lauder که تجارت ،ده‌فروشی مسافرتی بسیار بزرگ‌تری نسبت به برخی از رقبای خود دارد، شاهد بود که ،ب‌وکار ،ده‌فروشی سفر در آسیا همچنان تحت فشار بهبود آهسته‌تر از پیش‌بینی‌شده پس از همه‌گیری کووید-19 قرار دارد، و فروش ،ده‌فروشی ارگ،ک مسافرتی در جهان 45 درصد کاهش یافت. در سه ماهه سوم، در مقایسه با یک سال قبل.

در حالی که گمانه زنی ها مبنی بر احتمال بازنشستگی فردا، که نزدیک به 14 سال در این سمت بوده، وجود داشت، او در یک کنفرانس بانکی در سال گذشته تاکید کرد که “کاملا متعهد به ادامه رهبری این شرکت برای آینده قابل پیش بینی است.”

طبق آ،ین گزارش سالانه خود، کل بسته پرداختی فردا برای سال مالی 2022، 25.48 میلیون دلار بوده است، در مقایسه با 65.9 میلیون دلار در سال 2021. برخی از این مبلغ از اختیارات سهام تشکیل خواهد شد که ممکن است ارزش کامل آنها به دلیل نوسانات هرگز محقق نشود. در قیمت سهام و برنامه های واگذاری.
در حالی که حقوق پایه او از 1.6 میلیون دلار به 2.1 میلیون دلار افزایش یافت، کاهش کل بسته عمدتاً به دلیل 50،429،620 جایزه سهامی بود که او در سال 2021 دریافت کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/wall-street-grapples-with-conflicting-reports-over-activist-investor-circling-esteelauder-1235645737/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با