چرا مدیر عامل Coty فکر می کند اکنون زمان مناسبی برای لیست دوگانه است – WWD


سرمایه گذاران اروپایی می خواهند سهام Coty را ،یداری کنند. این به همین سادگی است.» مدیر اجرایی Coty Inc. Sue Y. Nabi در مورد اینکه چرا شرکت در حال بررسی یک فهرست دوگانه است، گفت، زیرا آ،ین مجموعه درآمد خود را منتشر کرد که انتظارات وال استریت را ش،ت داد.

این شرکت زیبایی که در بورس اوراق بهادار نیویورک فهرست شده است، روز جمعه بی،ه ای صادر کرد و گفت که به دنبال عرضه دوگانه پاریس است. همچنین فاش کرد که از 1 سپتامبر 2020 همکاری طول، مدت خود را با Nabi، مدیرعامل Coty تمدید کرده است.

«این لحظه من، برای انجام این کار است. یازده کوارتر در صف یا جلوتر از انتظار، لحظه خوبی برای شروع این کار است. من می گویم که در بورس پاریس نیمی از ارزش بازار توسط شرکت های زیبایی و لو، ساخته شده است و ما یک شرکت زیبایی و لو، هستیم.

نتایج سه ماهه سوم مطمئناً به آن در انجام مأموریتش کمک خواهد کرد. برای سه ماه منتهی به 31 مارس، درآمد خالص Coty به 1.29 میلیارد دلار رسید که 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و پیش بینی های تحلیلگران برای 1.23 میلیارد دلار پیشی گرفت.

در این مدت، درآمد پرستیژ 10 درصد رشد کرد، که توسط عطرهای پرستیژی مانند Burberry Hero and Her، Gucci Flora Gorgeous Jasmine و Gorgeous Gardenia افزایش یافت زیرا به اصطلاح اثر عطر همچنان در بازی باقی ماند، در حالی که Coty نیز شروع به ارائه استراتژی جامع مراقبت از پوست کرد.

سال گذشته، این شرکت اه، جدیدی را برای دوبرابر ، فروش مراقبت از پوست خود منتشر کرد و تا سال مالی 2025 به بین 500 تا 600 میلیون دلار رسید و در سال 2026 دستاوردهای بیشتری به دست آورد. مجموعه مراقبت در 17 مارس.

در مورد درآمدهای زیبایی مصرف کننده، آنها 6 درصد رشد ،د و برندهایی مانند CoverGirl، Max Factor، Rimmel و Monange از رشد فروش دو رقمی برخوردار بودند. کوتی گفت، علاوه بر اعتبار، بخش زیبایی مصرف کننده از اثر عطری که شرکت را در چند فصل گذشته تقویت کرده است، سود می برد. در همان زمان، این شرکت شاهد یک پیکاپ در لوازم آرایشی رنگی، به ویژه در ایالات متحده است

بر اساس جغرافیایی، فروش در اروپا، خاورمیانه و آفریقا 7 درصد افزایش یافته است. در قاره آمریکا 13 درصد و آسیا-اقیانوسیه 4 درصد، با اشاره این شرکت به قدرت در آسیای وسیع تر و ،ده فروشی سفر، و بهبود تدریجی روند چین.

نبی به WWD گفت که در سه ماهه جاری شاهد بهبود مستمر در چین است.

این بسیار بهتر از Q3 است. همانطور که می تو،د تصور کنید، درآمد سه ماهه سوم برای نیمی از آن عمدتاً تحت قرنطینه بود، کم و بیش، طرف دیگر تازه در حال بازگشایی بود. … اما گام به گام آنچه می بینیم به وضوح حداقل در ارقام قبلی در طول ماه پایان یافته شتاب است. چند روز پیش. بنابراین ما معتقدیم که این بهبود در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.»

به طور خاص، مراقبت از پوست لن،تر و فونداسیون های جدید Burberry و Gucci را به ،وان عملکرد خوب برجسته کرد.

چین تنها 4 درصد از درآمد خالص Coty را تشکیل می دهد، به این م،ی که در مقایسه با رقیب شرکت Estée Lauder Cos، که هفته گذشته چشم انداز کل سال خود را به دلیل بهبود آهسته تر از حد انتظار در ،ده فروشی سفر در آسیا کاهش داد، در معرض خطر بسیار کمتری قرار دارد. .

لورن مرسیه، مدیر ارشد مالی، طی تماسی با تحلیلگران گفت: «نقطه قوت کوتی این است که ما از یک پایه پایین شروع می کنیم. هیچ موجودی ،ده‌فروشی وجود ندارد. بنابراین این واقعاً صرفاً افزایشی است.»

درآمد خالص کوتی 105.1 میلیون دلار بود که از 49.6 میلیون دلار در سال قبل، به دلیل سود حاصل از ارزش بازار در مبا، سهام، که تا حدی با سود بالاتر در سال قبل از تغییر در ارزش منصفانه ولا جبران شد، افزایش یافت. درآمد عملیاتی کمتر

سود تعدیل شده هر سهم 19 سنت بود که از 3 EPS تعدیل شده در سال قبل بیشتر بود. تحلیلگران انتظار 3 سنت را داشتند.

کوتی اکنون انتظار دارد که درآمدهای کل سال برای ،ب و کار اصلی، با تعدیل تأثیر ،وج روسیه، بین 9 تا 10 درصد بر اساس یک مبنای مشابه رشد کند، حتی از چشم انداز اولیه برای رشد 6 تا 8 درصدی. زیرا انتظار دارد دور دیگری از افزایش قیمت را اجرا کند. EPS تعدیل شده بین 52 سنت و 53 سنت انتظار دارد.

با این وجود، سهام Coty با 3.2 درصد کاهش در 11.72 دلار بسته شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/why-coty-ceo-thinks-now-is-right-time-dual-listing-1235645700/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با