نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-رژ دونی

یا در آرایش برای صورت چاق نکاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند صورت خود را جمع و جور تر یا کمی لاغر نشان دهید تا تعادل در چهره تان برقرار شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید.

  • اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد.
  • این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.
  • این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید.
  • زنان رومی از ترکیب گچ و سرب به عنوان پنکک های امروزی استفاده می کردند.
  • از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید.

شما می‌توانید بعد از میسلار واتر از پاک کننده‌های صورت هم استفاده کنید. حتماً برایتان پیش آمده که بعضی شب‌ها آن قدر خسته‌اید که نمی‌توانید برای مراقبت‌های شبانه‌‌ی پوست خود وقت کافی بگذارید. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید.

برای ایجاد حالت دودی در اطراف چشم خط چشم مدادی توصیه می‌شود اما اگر می‌خواهید خط چشم شما حالتی تمیز و با مرز مشخص داشته باشد خط چشم مویی و ماژیکی را انتخاب کنید. برای کشیدن دقیق خط چشم ابتدا نقاطی را با فاصله در مرز مژه مشخص کنید و آن ها را به هم وصل کنید. خط چشم را در نزدیک‌ترین حالت ممکن به مژه بکشید و انتهای آن را با حالتی تیز به پایان برسانید. برای کشیدن خط چشم از یک برند مرغوب استفاده کنید تا پس از گذشت چند ساعت کمرنگ و کدر نشود. همچنین، اگر در آرایش مهارت بالایی دارید می توانید از خط چشم مویی استفاده کنید. در آرایش صورت چرب ترجیحا از لوازم آرایشی پودری مثل سایه چشم و رژگونه پودری استفاده کنید تا جلوی بروز چربی را بگیرد.

آموزش آرایش لایت و براق برای مهمانی

اگر هم سایه چشمتان تیره است از رژ لب های جیغ و غلیظ استفاده کنید تا توجه روی لب هایتان باشد. بهتر است لب های خود را خیلی کشیده نشان ندهید و سعی کنید از قسمت بالا و پایین به آن حجم دهید تا قلوه ای تر شود. اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد.

انتخاب نور نامناسب برای آرایش صورت

چنانچه تصمیم دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این قسمت از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و سبب می شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد. چنانچه پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه پیش از آن پرایمر زده باشید، امکان دارد آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است.

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم

اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. نحوه زدن مرطوب کننده به گونه ها به این صورت است که باید آن را به صورت دورانی به گونه ها بمالید.

برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

نحوه رژگونه زدن برای یک آرایش طبیعی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. برای این که آرایش چشم شما بعد از گذشت مدت زمانی چروک دیده نشود، باید آرایش خود را خشک کنید. پودر فیکس را روی کانسیلر یا کرم پودر بزنید و کمی صبر کنید تا تاثیر بگذارد.

حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید.

سپس کرم پودر دقیقا همرنگ با پوست صورت را به کار ببرید. در آرایش پوست خشک توصیه می شود از محصولات کرمی و استیکی استفاده شود. به طور مثال شما می توانید از رژگونه و سایه چشم کرمی استفاده کنید تا پوست پس از مدتی خشک و شکننده به نظر نرسد.