خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-رژ دونی

فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است. یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است. تنوع بسیار بالای رنگ های این رژ لب، آن را بسیار محبوب کرده است. یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد.

  • در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند.
  • وظیفه اولیه و اصلی این مدل از رژ لب همانطور که نامش مشخص است، براق کردن لب ها است.
  • در صورتی که علاوه بر جنبه درمانی به فکر رنگ و ظاهر لب های خود نیز هستید بهتر است از بالم لب رنگی خریداری کنید.

همچنین شما می‌توانید به راحتی مشخصات و ویژگی‌های هر مدل را بررسی کنید. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند. واقعیت این است که رژلب جامد همیشه ظاهری رسمی و مجلسی‌تر دارد و در نتیجه برای میهمانی‌ها مناسب‌تر است.

رژ با ماندگاری بالا

اگر اسکراب در اختیار نداشتید، می‌توانید کار لایه برداری را به کمک دانه‌های شکر و یا مسواک نیز انجام دهید. سپس یک لایه نازک از بالم برای مرطوب کردن و نیز صاف کردن سطح آن اعمال کنید. بالم باعث تغذیه لب شده و از خشک و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. زدن بالم را از قسم v شکل وسط لب بالایی شروع کرده و به سمت گوشه لبها ادامه دهید. اگر هنوز احساس سنگینی داشتید، به کمک دستمال کاغذی مقدار اضافه بالم را از روی پوست پاک کنید.

مرطوب کننده

بعضی افراد رژلب جامد را نمی‌پسندند زیرا این رژ، لب آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. از آن جایی که پوست لب با دیگر قسمت‌های پوست متفاوت و فاقد ملانین (رنگدانه‌هایی که از پوست در برابر آسیب‌های آفتاب محافظت می‌کنند) است، بنابراین می‌تواند توسط اشعه‌های آفتاب آسیب ببیند. رژ یک لایه محافظ در برابر اشعه‌های UV با spf معمولاً 12 یا بالاتر ایجاد می‌کند. این محصول با تشکیل یک لایه محافظ از لبتان در برابر عوامل خارجی مانند سرما و باد محافظت می‌کند. حتی اگر با مشکلاتی مانند ترک و یا خشکی آن روبرو باشید نیز یک رژ خوب می‌تواند باعث ترمیم و بهبود آن گردد.

پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد.