نام تجاری مراقبت از پوست Naturium با توجه به گزینه های فروش، سرمایه گذاری – WWD


به گفته منابع صنعتی، صاحبان Naturium در حال ارزیابی گزینه های معامله این برند هستند.

منابع به WWD گفتند که برند مراقبت از پوست ماستیژ با محوریت گیاه شناسی بخشی از مرکز است که توسط بن بنت در سال 2020 تأسیس شد و در مراحل اولیه همکاری با بانک سرمایه گذاری ریموند جیمز برای بررسی گزینه های آن است. گفته می شود فروش Naturium حدود 70 میلیون دلار است.

هر دو مرکز و ریموند جیمز به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مرکز علاوه بر جوجه کشی Naturium، Make Beauty را در سال 2021 و خط عطر Phlur را در سال 2021 ،یداری کرد. سال گذشته، Saltaire را راه اندازی کرد، یک برند مراقبت شخصی که با همکاری Iskra Lawrence، مدل و تأثیرگذار بریت،ایی مستقر در ایالات متحده ایجاد شد.

در سال 2021، مرکز یک سرمایه گذاری اقلیت 15 میلیون دلاری از Prelude Growth Partners دریافت کرد. در زمان قرارداد سرمایه گذاری، ندا دانش زاده، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت پرلود، گفت که Naturium “یکی از برجسته ترین 18 ماه اول را در مسیر یک برند که دیده ایم داشته است.”

او گفت: “Naturium ارزش پیشنهادی فوق العاده قوی برای مصرف کنندگان دارد.” “موقعیت بالینی موثر اما با مواد گیاهی واقعاً ارزش پیشنهادی بسیار قوی پیدا کرده است … این یکی از انفجاری ترین رشدهای نام تجاری است که ما دیده ایم، با عملکرد فوق العاده چند کاناله.”

ارائه Naturium صورت و بدن را پوشش می دهد، با محصولاتی از جمله Dew-Glow Moisturizer، 22 دلار. سرم کمپل، ویتامین C، 20 دلار; لوسیون بدن ترمیم کننده بیو لیپید، 15 دلار و شستشوی بدن با اسید سالیسیلیک Perfecter، 14 دلار.

بنت قبلاً مؤسس Hatch Beauty بود که تحت مدیریت او خطوطی را برای آرایشگر اورلاندو پیتا و آرایشگر کریستوفر باکل و همچنین برندهای بر،ب خصوصی برای ،ده فروشان ایجاد کرد. او سهام خود را در آن تجارت در سال 2019 فروخت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/naturium-skin-care-deal-banker-ben-bennett-1235623431/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با