مشکلات بیشتر تالک برای جانسون و جانسون. غول مراقبت شخصی به دلیل ادعای سرطان تالک مشتری در بریتانیا با شکایت دسته جمعی روبرو می شود


چه؟ جانسون و جانسون (J&J) با یک دعوای دسته جمعی توسط شرکت جدید بریت،ایی مارک ل،ر، وکیل دادگستری هیوستون، مواجه است که غول مراقبت شخصی را به محصولات تالک خود متهم می کند که باعث ایجاد سرطان در مشتریان بریت،ا می شود.

جزئیات به گفته سیتی AM، این شکایت ادعا می‌کند که مشتریان بریت،ایی ممکن است به دلیل آزبست موجود در محصولات تالک که توسط J&J و سایر شرکت‌های داروسازی تولید شده، به سرطان مبتلا شده باشند.

لنیر گفت: «شرکت‌ها میلیون‌ها دلار از فروش طلق آن به دست آورده‌اند، و ما معتقدیم قرب،ان بیشتری از جمله در بریت،ا وجود دارد که به دلیل کوتاه شدن زندگی‌شان توسط این سرطان‌های وحشتناک و لاعلاج، که به راحتی می‌تواند امکان‌پذیر باشد، سزاوار عدالت هستند. اجتناب شده است.»

چرا؟ این شرکت قرار است پیشنهاد دهد که شرکت‌های دارویی مانند J&J به فروش محصولات تالک به مصرف‌کنندگان بریت،ایی، علی‌رغم آگاهی از وجود الیاف آزبست در محصولات برای دهه‌ها، ادامه دهند.

این شکایت به دلیل پیروزی قبلی شرکت حقوقی لنیر در هیوستون – شرکت حقوقی Lanier که در سال 2018 مبلغ 4.69 میلیارد دلار از J&J دریافت کرد، به دنبال ادعاهایی که محصولات تالک این شرکت باعث شده بود 22 زن به سرطان تخمدان مبتلا شوند، صورت می گیرد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/more-talc-woes-for-johnson-johnson-personal-care-giant-faces-cl،-action-lawsuit-over-uk-customer-talc-cancer-claims/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با