جدیدترین محصولات فروشگاهی زیبایی توسط Loewe، Bubble Skincare و موارد دیگر – WWD


1. Undefined Beauty، اکنون در Ulta Beauty و CVS

محصولات زیبایی نامشخص

محصولات زیبایی نامشخص

Undefined Beauty در 634 فروشگاه Ulta Beauty در سراسر کشور فرود آمده است و از 23 نوامبر در 145 درب CVS نیز عرضه خواهد شد. این برند مراقبت از پوست که در سال 2018 توسط کوتی آلوم دوریان موریس تأسیس شد، در بازار Target و W،le Foods نیز موجود است و مجموعه‌ای از سرم‌های صورت، لایه‌بردارهای شیمیایی و مه‌های معدنی را ارائه می‌کند که از 6 تا 36 دلار متغیر است.

2. پرای بیوتی، اکنون در JC Penney

مجموعه Prai Beauty Ageless

مجموعه Prai Beauty Ageless

ع، محترمانه

Prai Beauty در ،ده فروشی ایالات متحده راه اندازی شده است. تا بهار 2023، برند مراقبت از پوست “طرفدار پیری” که توسط کتی کانگاس در سال 1999 تاسیس شد، در 600 فروشگاه JC Penney عرضه خواهد شد. پرای که یکی از پایه‌های اصلی HSN و QVC است، به دنبال تکرار موفقیت‌هایی است که در بریت،ا دیده است، جایی که این برند در Sep،ra، Boots و Marks & Spencer در دسترس است.

3. Loewe Perfumes، اکنون در Bergdorf Goodman

صابون مایع Loewe's Liquorice.

صابون مایع شیرین بیان Loewe

ع، محترمانه

Loewe Perfumes رسماً اولین ،ده فروشی خود را در ایالات متحده انجام داد. این برند متعلق به LVMH در برگدورف گودمن شهر نیویورک افتتاح شد، جایی که مصرف کنندگان می توانند مجموعه عطرهای Loewe’s Botanical Rainbow و همچنین طیف عطرهای خانگی این برند را ،یداری کنند.

4. Bubble Skincare، اکنون در Ulta Beauty

محصولات مراقبت از پوست حباب.

محصولات مراقبت از پوست حباب.

ع، محترمانه

Generation Z-focused Bubble Skincare به 665 درب Ulta Beauty در سراسر کشور رسیده است. این برند که در سال 2020 مستقیماً برای مصرف کننده راه اندازی شد و اکنون در Walmart و CVS نیز موجود است، طرفدار، شبیه به فرقه جمع کرده است، به طوری که منابع صنعتی در WWD در ماه ژوئیه ،ن زدند که Bubble در مسیری بین 20 میلیون تا 30 دلار است. میلیون فروش در سال 2022

5. Everyday Humans، اکنون در فروشگاه های CVS BeautyIRL

محصولات روزمره انسان.

محصولات روزمره انسان.

ع، محترمانه

برند مراقبت از پوست مبتنی بر SPF Everyday Humans در 23 نوامبر در 160 فروشگاه CVS Pharmacy BeautyIRL راه اندازی می شود. Everyday Humans که توسط شارلوت چن پینار در سال 2020 تأسیس شد، اخیراً تعداد زیادی از گسترش ها را آغاز کرده و به Target-focus-stainability پیوسته است. Target Zero Collection در اوایل امسال، وارد Sep،ra در منطقه APAC شد و از 10 درب JC Penny به بیش از 300 رسید.

6. Proactiv، اکنون در CVS

سیستم درمان آکنه 3 مرحله ای Proactiv Solution

سیستم درمان آکنه 3 مرحله ای Proactiv Solution

ع، محترمانه

برند مراقبت از پوست آکنه محور Proactiv نیز در CVS Pharmacy راه اندازی می شود. سه نوع از کیت های محلول این برند در 6100 در عرضه می شوند، در حالی که مجموعه ای از پاک کننده ها، تونرها، ماسک ها و شستشوی بدن در 2600 در در دسترس خواهند بود. این راه‌اندازی ماه‌ها پس از معرفی فرمت مرکز مراقبت از پوست CVS انجام می‌شود، جایی که خط Proactiv در مکان‌های انتخابی یکپارچه می‌شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-latest-beauty-retail-expansions-by-loewe-perfumes-bubble-skincare-and-more-1235418995/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با