لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-رژ دونی

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند.

  • نوار دیزاین منعطف از انواع لوازم طراحی ناخن محسوب می شود که دارای اندازه ها و رنگبندی مختلف است و قابلیت ایجاد طیف…
  • پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است.
  • چند هفته بعد از کاشت حتما برای ترمیم به متخصص‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید.
  • با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

استفاده از محصولات بی‌کیفیت، سوهان‌کشی نادرست و آسیب به صدف ناخن و مرطوب نکردن دست و استفاده نکردن از روغن کوتیکول، موجب این مشکل می‌شود. در کاشت ناخن و لاک ژل زدن، موادی روی ناخن قرار می‌گیرد و هیچ تفاوتی ندارند و هر دو مورد را جذب می‌کند. حتماً شما هم تا به حال در مورد عوارض کاشت ناخن شنیده‌اید و کسانی هستند که مدام به شما می‌گویند ناخن‌های خود را کاشت نکن و بگذار انگشتانت کمی نفس بکشند! اگر ناخن‌‌کار باشید هم احتمالاً این جمله را از مشتریانتان شنیده‌اید.

وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد. کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد.

۴- کاشت میکس ناخن

می توان در یک کاسه کوچک و گرد هم این کار را انجام داد، با این وجود کاسه های مخصوص مانیکور به صورتی طراحی شده است که دست داخل آن به گونه ای قرار می گیرد که ناخن ها به خوبی خیسانده می شود. دستگاه های ال ای دی ناخن با استفاده از لامپ های ال ای دی برای خشک کردن ژل کاشت و لاک ژل استفاده می شوند. زمان خشک کردن بسته به قدرت دستگاه بین 5 ثانیه تا 1 دقیقه عمل می کنند.

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

به علت عدم تنفس بافت ناخن در طراحی ناخن و کاشت خطر ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی افزایش می یابد. در کاشت به روش قاب ناحیه اطراف ناخن تحریک و اتصال بافت دور ناخن با بخش اصلی سست می شود بنابراین فضای ایجاد شده اجازه ورود هر گونه باکتری و قارچی را خواهد داد و برخی از افراد به همین علت دچار نوعی از بیماری ناخن با نام پارونیشیای می شوند. در این روش حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی می چسبانند.

چه افرادی اصلاً نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است. با توجه به اینکه اکثر بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناخن های خود دارند، لاین های کاشت ناخن به یکی از فعال ترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.

کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید. پاک کننده ناخن با پاک کننده لاک متفاوت است، به همین علت باید در چک لیست لوازم سالن برای کاشت ناخن قرار بگیرد. محلول پاک کننده سطح ناخن به تمیز نگه داشتن ناخن و همچنین پوست اطراف آن کمک می کند تا مانع از عفونت شود. همچنین با تمیز کردن سطح ناخن از هر گونه آلودگی، باعث بهتر چسبیدن تیپ به صدف ناخن می شود.

استفاده از وسایل غیر استریل و چند بار مصرف در کاشت ناخن سبب ابتلای فرد به عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی می شود. برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن کاملا از بین می رود. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که باید قبل از انجام با تمام روش ها آشنا شوید و از مزایا و معایب آن ها کاملا مطلع باشید سپس بهترین روش را انتخاب کنید. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است.

برخی از دستگاه های لاک خشک کن قابلیت ایجاد باد گرم نیز دارند. لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند… تا جایی که سطح ناخن داغ نشود و احساس درد نمی‌کنید، به صورت دایره‌ای به سوهان‌کشی ادامه دهید. به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود. دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید.