رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-رژ دونی

با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید. در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است. اما تعداد این مدل رژ ها محدود می باشد چرا که در اینصورت از خاصیت اصلی رژ که ضد آب بودن است کاسته می شود. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود.

برای این کار مداد را بر روی قسمت میانی لب بالایی قرار داده و به آرامی آن را به دو گوشه هدایت کنید. بهتر است که از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لبتان برای آرایش استفاده کنید. هرچند رژلب می‌تواند باعث زیباتر شدن شما شود اما روش درست استفاده از آن نیز بسیار اهمیت دارد. اگر از آن به درستی استفاده نکنید می‌تواند ظاهری نا صاف داشته باشد، بر روی پوست اطراف پخش شود و اینکه خیلی زود پاک گردد. ما در ادامه نحوه استفاده درست از رژ لب را به شما آموزش می‌دهیم تا همانند یک حرفه ای از آن استفاده کنید.

  • قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد.
  • بهتر است که برای جلوگیری از کیکی شدن رژ، از چند بار مالیدن آن روی تمام قسمت‌های لب خودداری کنید و برای لکه گیری تنها همان قسمت‌ها را ترمیم کنید.
  • اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند.
  • با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید.
  • رژلب‌ها در فرمولاسیون‌های مختلفی با بافت‌ها و پوشش‌های متفاوت عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد.

رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.

رژ لب جامد آیم پیور ابسولو شاین پوپا شماره 302

پس از اتمام آن، برای تراشیدن نیاز به مداد تراشی متناسب با سایز این مداد دارید. این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. برای استفاده از ساتن لب حتما باید از براش مخصوص استفاده کرد. این محصول پیگمنت و ماندگاری بسیار بالایی دارد اما در عین حال باعث خشکی لب می شود. بنابراین در کنار ساتن لب حتما از مرطوب کننده های مناسب برای لب نیز استفاده کنید.

رژ لب جامد مای مدل ستین لوکس شماره SL11

برخی از رژلب ها دارای سرب هستند که برای سلامتی انسان ضرر زیادی دارد و استفاده از آن بیماری های زیادی را به دنبال خواهد داشت. این مدل جامد بیشتر برای میکاپ آرتیست ها و افراد حرفه ای استفاده می شود. مزیتی که این رژ لب دارد این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ برای به دست آوردن رنگ دلخواه و متنوع وجود دارد. در واقع این مدل از رژلب کاربرد چندانی برای استفاده روزانه ندارد و استفاده از آن هم وقت گیر است. برق لب ماندگاری بالایی ندارد اما مزیت استفاده از آن وجود ویتامین و خاصیت ضدآفتابی است که دارد. نرم کننده‌ها سبب می‌شوند که رژلب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند.

اگر رژی مات خریدید و از آن خوشتان نیامد، آن را دور نیاندازید. مقداری بالم و یک برق لب شفاف را نیز به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. برای اینکه رژ مدت بیشتری باقی مانده و به دندان‌ها نگیرد، یک دستمال کاغذی را در بین دو لب خود قرار داده و لب‌ها را ببندید و به دستمال فشار دهید. استفاده از پودر فیکساتور نیز به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند. همچنین اگر قصد دارید از دو لایه رژ استفاده کنید، قبل از این که لایه دوم را اعمال کنید، پودر فیکساتور را بر روی لایه اول بزنید. یکی از بهترین چیزها در مورد این محصول فواید روانشناختی آن است.