فناوری در سال 2022 – نمی توان این را لمس کرد


نیمه اول در سال 2022 چه انتظاری از فناوری داشتیم؟ خوب، پس از تسلط ،ید اینترنتی در دو سال قبل، بیشتر از همین، با زنگ‌ها. همه شرط‌بندی‌ها بر روی پخش زنده بود، که در حال حاضر یک روند غالب در چین بود که در غرب رونق داشت. آیا این اتفاق افتاده است؟ نه هنوز. مسلماً، ما شاهد سرمایه‌گذاری بیشتری در این کانال بوده‌ایم – هم آمازون و هم مار، اند اسپنسر به دنیای پخش زنده ورود کرده‌اند – اما ،ید ویدیوی زنده در بازارهای غربی همچنان در مراحل ابتدایی خود باقی مانده است. آیا می توان این را در سال 2023 تغییر داد؟ مطمئناً شایعه ورود TikTok به فضا می تواند منادی دسترسی گسترده تر باشد.

اما مراقب تجاری سازی بیش از حد رسانه های اجتماعی باشید. متا اولین کاهش تعداد کاربران روزانه خود را در ماه فوریه گزارش کرد و برنامه اش برای بازگرداندن مخاطبان با حلقه های بی امان فقط باعث تشدید این مشکل شد. گزارش منتشر شده توسط Pew Research نشان داد که فقط 32 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله ایالات متحده از فیس بوک استفاده می کنند که نسبت به 71 درصد در سال 2014 بسیار کمتر است. چرا؟ خب، این پلتفرم به تنهایی توانسته است ا،ر مردم را با الگوریتم تحریک‌کننده و پست‌های حمایت‌شده و پیشنهادی بی‌وقفه خود از رسانه‌های اجتماعی دور کند. همانطور که TechCrunch می گوید، فیس بوک انرژی یک ایمیل هر،مه را دارد. به طور خلاصه، لایک های اینستاگرام و همکاران بیش از حد به فروش رسیده اند و به اندازه کافی اجتماعی نیستند و کاربران شروع به دیدن از طریق حجاب شرکتی کرده اند.

نیمه دوم اگر آنها در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سنتی نیستند، همه نوجوانان کجا رفته اند؟ وارد بازی و متاورس شوید. می‌بلین که متعلق به L’Oréal است، می‌گوید که بیش از 80 درصد از هزاره‌ها و ژنرال Z در حال بازی هستند. ریمل‌ها اکنون از طریق بازی‌های اختصاصی تبلیغ می‌شوند، هفته‌های مد در واقعیت مجازی برگزار می‌شود و حتی چهره‌های مشهور دیگر در صفحات مجلات براق پخش نمی‌شوند، بلکه تبدیل به آواتار در Roblox شده‌اند.

و شاید انزجار گسترده از ربوده شدن شرکت‌ها در رسانه‌های اجتماعی به خانه‌های خود رسیده است، زیرا در نیمه دوم سال، برندها به سرعت از تبلیغات خالص به استفاده از فناوری برای برجسته ، برنامه‌های اجتماعی خود تغییر مسیر داده‌اند. برای مثال، یونیلور در حال بررسی امکان جمع‌آوری سرمایه برای اه، ارزشمند از طریق فناوری‌های نوظهور Web 3.0 است.

بعد چه می شود؟ آیا جای تعجب است که از آنجایی که واقعیت در طول سال 2022 با جنگ، آب و هوای شدید و تورم فزاینده تیره و تارتر شد، جذابیت دنیای دیجیتالی که دقیقاً هیچ یک از آن‌ها اتفاق نمی‌افتد؟ به صورت تصاعدی رشد کرده است؟

متاورس چیز براق و جدید سال 2022 است، اما پس از از بین رفتن براقیت و زیبایی آن چگونه تکامل خواهد یافت و آیا زیبایی می تواند درس های کانال های اجتماعی را بیاموزد و آن را در سمت راست شرکت نگه دارد؟ مجموعه‌ای از نتایج اخیر متا و کاهش سهم بعدی نشان می‌دهد که محبوبیت آن ممکن است زودگذرتر از سطح فعلی سرمایه‌گذاری باشد. در همان زمان، چندین درخواست علامت تجاری در طول سال ثبت شده است، که نشان می دهد در سال 2023 چیزهای بیشتری در راه است: CVS در حال برنامه ریزی برای داروخانه ها و کلینیک های بهداشتی است، Fenty Beauty ریحانا نشان داده است که قرار است درگیر شود، و Walmart حتی در حال برنامه ریزی Crypto و NFT با نام تجاری خود است. این فضا را تماشا کنید


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/tech-in-2022-cant-touch-this/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با