غول زیبایی چینی پرویا به دلیل برچسب زدن اشتباه در غلظت محصول جریمه شد – WWD


شانگهای – غول مراقبت از پوست چینی Proya Cosmetics اخیراً توسط اداره نظارت بر بازار منطقه دریاچه غربی هانگژو به دلیل توضیحات گمراه‌کننده محصول که روی سرم ضد پیری حاوی غلظت بالاتری از مواد فعال نسبت به آنچه در واقع وجود دارد، جریمه شده است.

Proya Cosmetics ادعا کرد که اسانس جو، روشن کننده ا،تیک پرویا حاوی “2٪ ارگوتیونئین” و “1٪ کارنوزین دکربو،یله” در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مهم مانند Douyin، WeChat Mall و Xiao،ngshu است. اما آزمایشی که توسط مقامات محلی انجام شد نشان داد که غلظت واقعی برای دو ماده به ترتیب 0.001 و 0.1 درصد بر اساس تصمیم جریمه بود.

به ،وان یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت Proya Cosmetics، Zhejiang Meiligu Electronic Commerce Co. Ltd.، که مسئولیت اداره تجارت الکترونیک این شرکت را بر عهده داشت، 200000 رنمینبی یا 28346 دلار جریمه شد و دستور توقف تبلیغات گمراه کننده در تبلیغات الکترونیکی صادر شد. سایت ها، طبق حکم.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، Proya Cosmetics گفت این اشتباه، که نتوانست «محلول مواد خام و کنسانتره واقعی در محصول» را از هم متمایز کند، به دلیل خطای انس، بوده است و برای سردرگمی مصرف‌کنندگان عذرخواهی کرد.

Proya Cosmetics که به دلیل محبوبیت رژیم مراقبت از پوست “Morning VC (مخفف سرم ویتامین C) Night VA (مخفف سرم ویتامین A)” شناخته شده است، صاحب هشت برند مراقبت از پوست، زیبایی و مراقبت از مو، از جمله Proya، Timage و خاموش و استراحت.

علیرغم مشکلات زنجیره تامین و مشکلات قرنطینه ناشی از COVID-19 در سال 2022، این شرکت رشد سالانه 37.82 درصدی را ثبت کرد و به 6.385 میلیارد رنمینبی یا 904.95 میلیون دلار درآمد در سال 2022 رسید.

سود خالص 41.88 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 817 میلیون رنمینبی یا 115.8 میلیون دلار رسید.

پرویا به ،وان برند ستاره این شرکت، که بیش از 83 درصد از فروش کلی را به خود اختصاص داده است، با محصولات قهرمان خود، مانند 359 رنمینبی یا 50.80 دلار، یکی از سریع ترین برندهای داخلی در طول جشنواره روز مجردان Tmall در سال 2022 بود که رشد کرد. سرم روشن کننده روبی و 389 renminbi یا 55.10 دلار، Double Effect Brightening Essence که به ترتیب به 100 میلیون renminbi در GMV می رسد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/،ese-skincare-giant-proya-fined-for-mislabeling-،uct-1235660912/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با