Bath & Body Works برای راه اندازی مواد شوینده لباسشویی، تقویت کننده های بو – WWD


Bath & Body Works در حال ورود به مراقبت از پارچه است.

این شرکت اولین شوینده‌های لباسشویی و تقویت‌کننده‌های عطر خود را به‌صورت آنلاین و در 80 فروشگاه در پاییز امسال عرضه خواهد کرد و قصد دارد بعداً نرم‌کننده‌های لباس و سایر محصولات را در این دسته معرفی کند.

«مشتری پرسید [for fabric care]جولی روزن، رئیس بات، گفت، و ما شروع به بررسی بازار کردیم که بیش از 13 میلیارد دلار است و ما هیچ سهمی در آن نداریم – به ،وان یک رهبر بازار، فکر می‌کردیم فرصت بزرگی داریم. & Body Works.

از هم‌اکنون تا ۲۹ مه، اعضای برنامه وفاداری Bath & Body Works می‌توانند به عطرهای Bath & Body Works که دوست دارند در مراقبت از پارچه ببینند، رأی دهند، با پنج انتخابات محبوب در یک رویداد ،ید با دسترسی زودهنگام فقط برای اعضا در دسترس است. پیش از راه اندازی کامل مجموعه

روزن گفت: «همه کاری که ما انجام می‌دهیم در درجه اول عطر است و بنابراین فکر می‌کردیم که این یک تمایز جالب برای ما برای پیوستن به بازار خواهد بود. ، اولین عطرهای لباسشویی برای راه اندازی.

روزن گفت: “ما نزدیک به 18 عطر را روانه بازار خواهیم کرد – ما به شکلی بزرگ به بازار عرضه خواهیم کرد.”

از زمان راه اندازی در سراسر کشور در آگوست 2022، برنامه وفاداری Bath & Body Works به 38 میلیون عضو افزایش یافته است که دو سوم فروش شرکت را تشکیل می دهند. این شرکت سال گذشته 4.6 میلیارد دلار فروش داشت و رتبه 11 را در لیست 100 تولید کننده برتر زیبایی WWD در سال 2022 به دست آورد.

،ب و کار مردانه این شرکت سریعترین رشد را در بخش مراقبت از بدن داشت.

او گفت: «ما نه تنها نرخ نگهداری بالایی داریم، بلکه نرخ جذب داده بالایی نیز داریم، بنابراین می‌تو،م آن داده‌ها را گرفته و شروع به انجام برخی بازاریابی شخصی و بخش‌بندی کنیم». زم، که ما رایحه‌های جدید عرضه می‌کنیم، شروع خواهیم کرد تا ببینیم چه ،ی لباس‌های شسته‌شده را می‌،د و چه ،ی را باید هدف قرار دهیم.»

برای تکمیل این تلاش، Bath & Body Works محصولات اینفلوئنسرها و افراد مشهور را عرضه می‌کند، از مصرف‌کنندگان و همکاران فروشگاه برای UGC استفاده می‌کند و میزبان یک وب‌سایت است تا راه‌اندازی پاییز امسال را مورد توجه قرار دهد.

این ایده وجود دارد که «ضد غرور» باشد، جایی که اتاق رختشویی به یک اتاق مهم تبدیل شده است – دیگر به زیرزمین یا سطح پایین‌تر منتقل نمی‌شود. ما این را راهی برای اعتلای نام تجاری خود و ارتقای امور پیش پا افتاده می د،م، چیزی که گاهی اوقات لباس های شسته شده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/bath-،y-works-laundry-detergent-fabric-care-scent-booster-1235661410/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با