شرکت Estée Lauder برای خرید تام فورد – WWD


رسمی است: Estée Lauder Cos مالک جدید تام فورد است که اولین سرمایه گذاری این غول زیبایی را در دنیای مد و بزرگترین معامله آن تا کنون رقم می زند.

Lauder با پرداخت 2.3 میلیارد دلار برای ،ید برند لو، مد، زیبایی و عینک، از رقیب Kering پیشی گرفت که در اوایل ماه جاری گزارش شد که پیشتاز این شرکت است.

گروه Ermenegildo Zegna و Marcolin SpA به ترتیب قراردادهای مجوز بلندمدت برای مد تام فورد و عینک تام فورد امضا خواهند کرد. مارکولین از سال 2005 مجوز عینک را دریافت کرده است، در حالی که Zegna مجوز لباس مردانه تام فورد را از حدود سال 2006 دریافت کرده است. اکنون، مسئولیت تمام تجارت مد تام فورد را بر عهده خواهد داشت.

ارزش کل شرکت تام فورد در این معامله 2.8 میلیارد دلار است. مبلغی که باید توسط Lauder برای ،ید پرداخت شود، تقریباً 2.3 میلیارد دلار است که خالص 250 میلیون دلار پرداخت به Lauder در زمان بسته شدن از Marcolin SpA است.

را تحصیل بزرگترین Lauder تا به امروز است، پس از موافقت شرکت برای پرداخت 2.2 میلیارد دلار برای یک موقعیت ا،ریت در Deciem در سال 2021.

بر اساس این قرارداد، تام فورد، موسس و مدیر اجرایی تام فورد، پس از بسته شدن و تا پایان تقویم سال 2023، به ،وان ایده پرداز خلاق این برند به کار خود ادامه خواهد داد. مشاور در آن دوره نیز.

Fabrizio Freda، رئیس و مدیر عامل Lauder در بی،ه ای گفت: “ما به موفقیتی که تام فورد بیوتی در تولید عطر و آرایش لو، و تعهد آن برای ایجاد محصولات مطلوب و با کیفیت برای مصرف کنندگان فهیم در سراسر جهان به دست آورده است، بسیار افتخار می کنیم.” . “به ،وان یک نام تجاری متعلق به این شرکت، این ،ید استراتژیک فرصت های جدیدی را باز می کند و برنامه های رشد ما را برای زیبایی تام فورد تقویت می کند. همچنین کمک خواهد کرد تا در درازمدت به شتاب ما در مقوله امیدوارکننده زیبایی لو، کمک کنیم و در عین حال بر تعهد ما به پیشرو بودن در زیبایی پرستیژ جه، مجدداً تاکید کنیم.

تام فورد گفت: «من نمی‌توانم از این ،ید خوشحال باشم، زیرا شرکت‌های Estée Lauder خانه ایده‌آل برای این برند هستند. آنها از روز اول ایجاد شرکت من یک شریک فوق‌العاده بوده‌اند و از اینکه می‌بینم آنها مباشران لو، در این فصل بعدی برند تام فورد می‌شوند، هیجان‌زده هستم. Ermenegildo Zegna و Marcolin نیز شرکای طول، مدت تماشایی بوده اند و من خوشحالم که می بینم رابطه بزرگی که در 16 سال گذشته ایجاد کرده ایم حفظ شده است. با تعهد کامل آنها، من اطمینان دارم که آنها آینده برند را به ،وان یک شرکت لو، که در تلاش برای تولید مد و عینک با بالاترین کیفیت است ادامه خواهند داد.

Ermenegildo “Gildo” Zegna، مدیرعامل گروه Ermenegildo Zegna که مالک تام براون است، تام فورد را به ،وان یکی از “نمادترین و متمایزترین برندهای فوق لو، در جهان” توصیف کرد و این گام بعدی را با هم گفت. کاملاً با استراتژی آن هماهنگ است. او افزود: “ما شرکا و سهامداران ،ب و کار مد تام فورد از زمان شروع آن بوده ایم و من سال ها با تام کار کرده ام و او را دوستی محترم می دانم.” این معامله اولین معامله ما از زمان عرضه در بورس نیویورک در دسامبر 2021 است و تعهد ما به استفاده از پلتفرم خود را برای ایجاد ارزش برای همه سهامداران خود تأیید می کند.

در حالی که چنین معامله ای نشان دهنده اولین تلاش غول لوازم آرایشی در عرصه مد است، از حدود سال 2005 با تام فورد بیوتی شراکتی برای صدور مجوز داشته است.

در کنفرانس دویچه بانک در اوایل سال جاری در پاریس، معاون اجرایی و مدیر مالی، تریسی تراویس گفت: «تام فورد و جو مالون دو تا از بزرگ‌ترین برندهای متوسط ​​ما هستند که در آستانه رسیدن به بیش از یک میلیارد دلار هستند. برندهای بزرگ در چند سال آینده.»

اما همه ،مت های بازوی زیبایی به یک اندازه خوب عمل نکرده اند. لادر اوایل این ماه در درآمد سه ماهه اول سال مالی خود فاش کرد که آرایش تام فورد بیوتی تحت تأثیر کاهش ترافیک ،ده‌فروشی و سفر به دلیل محدودیت‌های مرتبط با COVID-19 تأثیر منفی داشته است، اما از جنبه مثبت، عطر تام فورد بیوتی است. فروش خالص دو رقمی قوی افزایش یافت که با عرضه‌هایی مانند Noir Extreme Parfum و Ébène Fumé تقویت شد.

لورن آر. لیبرمن، تحلیلگر بارکلیز، اضافه کرد که اگرچه سوابق اخیر M&A Lauder متفاوت بوده است، ،ید تام فورد متفاوت خواهد بود، زیرا می تواند جریان سود کاملی را برای ،ب و کاری که در حال حاضر در زنجیره ارزش فعالیت می کند به دست آورد.

در درازمدت، ما نمی‌د،م که آیا ،ید تام فورد می‌تواند باعث ایجاد گفتگو در مورد مسیر استراتژیک شرکت شود و آیا مشارکت گسترده‌تر در تجملات می‌تواند در کار باشد. از محل ما، ما معتقد نیستیم که چنین باشد، زیرا میراث و شایستگی اصلی شرکت در زیبایی پرستیژ است، و در اینجا به اضافه شدن اخیر مجوز Balmain اشاره می کنیم.

لادر اخیراً پیش‌بینی کل سال خود را کاهش داده است زیرا قرنطینه‌های مرتبط با کووید-19 در چین، تورم بالا و نوسانات ارزی بر چین تأثیر می‌گذارد. زیبایی غول.

این گزارش گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود فروش خالص کل سال در سال مالی 2023 بین 6 تا 8 درصد کاهش یابد که نسبت به پیش‌بینی قبلی آن از رشد 3 تا 5 درصدی کمتر است. انتظار می رود سود تقلیل یافته تعدیل شده به ازای هر سهم عادی بین 19 تا 21 درصد در مقابل انتظارات قبلی برای رشد بین 5 تا 7 درصد کاهش یابد.

در آن زمان، فردا گفت: «از زم، که ما در اواسط آگوست صحبت کردیم، باد مخالف محدودیت‌های COVID-19 در چین، تورم بالا در سطح جه، و دلار قوی آمریکا به طور قابل توجهی تشدید شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-estee-lauder-acquire-tom-ford-international-1235420528/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با