صاحب شرکت Milk Makeup نتایج سه ماهه سوم 2022 را منتشر کرد. فروش خالص 78.9 میلیون دلار آمریکا است


چه؟ Waldencast نتایج خود را برای سه ماهه سوم سال مالی 2022 اعلام کرده است. پلتفرم سلامتی که اخیراً مشاغل را با Obagi Global و Milk Makeup ،یب کرده است، فروش خالص 78.9 میلیون دلاری را ثبت کرده است.

جزئیات با توجه به معامله اخیر، وضعیت مالی قابل مقایسه با دوره سال قبل نیست، اما به صورت جداگانه، برندها عملکرد خود را اعلام کرده اند، با فروش مراقبت از پوست Obagi با رشد 3.2 درصدی به 60.4 میلیون دلار آمریکا و Milk Makeup فروش خالص 18.5 میلیون دلاری را ثبت کرده است. رشد چشمگیر 41.7 درصدی نسبت به سال قبل.

چرا؟ میشل بروست، موسس و مدیر عامل Waldencast، توضیح می‌دهد: «ما از عملکرد سه ماهه سوم خود ،سندیم، که به شتاب مثبت برندهایمان از نیمه اول سال ادامه داد و با افزایش فروش و سودآوری برجسته شد. با ورود به سه ماهه پای، سال، ما در مورد فرصت‌های خود هیجان‌زده هستیم و با وجود آگاهی از محیط کلان اقتصادی، مقوله زیبایی همچنان قوی است. علاوه بر این، تجارت و برندهای ما همچنان به رشد و سودآوری قوی ادامه می دهند، که در تأیید مجدد راهنمایی ما منع، می شود. جاه طلبی بلندمدت ما ساختن پلتفرم جه، زیبایی و تندرستی با برندهای مختلف با ارتقاء نسل بعدی برندهای با هدف رشد بالا است. ما مشتاقانه منتظر تحقق این هدف به نفع همه ذینفعان Waldencast هستیم.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/milk-makeup-owner-publishes-q3-2022-results-net-sales-stand-at-us78-9-million/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با