زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-رژ دونی

استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود. ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد. پس از اتمام کلیه مراحل آرایش نوبت به تثبیت آرایش می‌رسد. تثبیت آرایش کمک می‌کند تا دوام ارایش شما در طول روز بیشتر شود.

  • البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد.
  • می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.
  • سپس با استفاده از هایلایتر یک مثلث وارونه زیر پلک ایجاد می کنیم.
  • مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود.

در مرحله بعدی از کانسیلر مناسب برای اطراف چشم ها و قسمت هایی که دارای تیرگی است و نیاز به پوشانندگی دارد، استفاده کنید. می توانید این کار را با دست یا با پد و یا براش مخصوص انجام دهید. در مرحله آخر می توانید از پنکیک مناسب استفاده کنید و آن را با پد یا براش به کل صورتتان بمالید. بدین ترتیب شما کاملا اصولی آرایش صورت خود را انجام دادید. بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد.

معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم. می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید.

محصولات پایه‌ای آرایش ابرو

رژگونه برای صورت های گرد بهتر است کمی تیره مانند مسی انتخاب شود. توجه داشته باشید که رنگ های تیره روی گونه ها باعث میشود عرض صورت کمتر دیده شود و چهره جلوه بهتری خواهد داشت. ویدئو شماره ۹- آموزش آرایش لایتدر انتهای آرایش خود، از هایلایتر بر روی استخوان گونه، بالای ابروها، روی لب، چانه و … استفاده کنید. رنگ هایی که می توانید برای آرایش لایت استفاده کنید شامل رنگ صورتی، هلویی، نارنجی، و کالباسی ملایم است. این رنگ ها حالت طبیعی و دخترانه به آرایش شما می دهند و از ایجاد حالت خیلی غلیظ و اغراق شده جلوگیری می کنند. برای سایه چشم و رژ گونه خود نیز همین رنگ ها را در نظر بگیرید.

باید از رنگ تیره برای اطراف گونه ها و پیشانی استفاده کرد. قسمت وسط پیشانی و چانه را نیز هایلایت می زنیم تا صورت کشیده و بیضی به نظر برسد. وقتی که می‌خواهید آرایش چشم خود را انجام دهید، در واقع انتخاب دست خود شماست. برای ایجاد تابناکی ایده آل خود به سایه چشم، خط چشم و ماسکارا نیاز خواهید داشت. اینکه از چه رنگ رژ لبی استفاده کنید بستگی به رنگ پوستتان دارد. اما اگر سایه چشم غلیظ و تیره به کار بردید بهتر است از رژ لب روشن و مات استفاده کنید.