دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره خرید و قیمت هیدرافیشیال تروکالا-رژ دونی

علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند.

  • این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد.
  • مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد.
  • با دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره نیوفیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند در اختیار خواهید داشت.

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.

هیدروفشیال ۶ کاره نیوفیس پلاس کندلا CANDELA

سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد. توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید.

لایه‌برداری

اگر این امر ضروری است باید در این مورد با متخصص مشورت کنید تا آن را متناسب با مشکل پوستی شما توصیه کند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد. می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد. بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند.

سوالات متداول در روش درمانی هیدروفیشیال

این روش یک درمان پزشکی پوست است که منافذ پوست شما را کاملا پاک می کند. یکی از مزایای مهم این روش نداشتن هیچ گونه عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. بر خلاف درمان‌های دیگر در تکنیک هیدروفیشیال فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتیجه فوری و پایدار دست یافت.