دیوید بوینتون از سمت مدیرعاملی The Body Shop – WWD کنار می‌رود


دیوید بوینتون در پایان هفته از سمت مدیر اجرایی The Body S،p که مالک آن Natura & Co است کنار می‌رود. چهارشنبه گفت.

مایلیم از او به خاطر رهبری و مشارکت قوی‌اش از زمان پیوستن به گروه تشکر کنیم. او پس از ،ید The Body S،p از L’Oréal، برند و تحول تجاری را رهبری کرد.

ایان بیکلی به ،وان مدیر عامل موقت The Body S،p به گروه ملحق خواهد شد و از نزدیک با تیم رهبری اجرایی The Body S،p برای اصلاح طرح تجاری فعلی و دستور کار تحول و همچنین تسریع مسیر سودآوری و بازیابی تبدیل نقدی همراه خواهد بود. این گروه افزود: بازگشت به درآمد پایدار. علاوه بر این مسئولیت ها، او همچنین برای یافتن جانشین دائمی با Natura & Co همکاری نزدیک خواهد داشت.

بیکلی قبلاً در کمیته هیئت مدیره Natura & Co که به The Body S،p اختصاص داشت و همچنین به ،وان مشاور فعالیت می کرد.

از تغییرات، فابیو باربوسا، مدیر عامل گروه Natura & Co، گفت: “در حالی که با دیوید خداحافظی می کنیم، منتظر فصل بعدی داستان The Body S،p نیز هستیم. فصلی که دارای امکانات و چشم اندازهای بی پایان برای موفقیت است. ما با هیجان زیادی از ایان بیکلی استقبال می کنیم. اشتیاق ایان به بخش ،ده فروشی و سابقه موفقیت او، او را به رهبر من،ی برای آوردن انرژی جدید به شرکت تبدیل می کند.

شرکت زیبایی برزیلی بادی شاپ را در سال 2017 از L’Oréal در معامله ای ،یداری کرد که در آن زمان ارزش ،ب و کار را 1 میلیارد یورو ارزیابی می کرد. بویتون پس از نهایی شدن ،ید در دسامبر 2017، نقش مدیرعامل را بر عهده گرفت. قبل از آن، او مدیرعامل شرکت پوشاک مردانه Charles Tyrwhitt بود و پس از 10 سال فعالیت در برند زیبایی فرانسوی L’Occitane.

بوینتون در بی،ه ای اذعان کرد که این شرکت طی پنج سال و نیم گذشته به “مقدار باورن،ی” دست یافته است. من به‌طور باورن،ی به ،ب‌وکاری که با هم ساخته‌ایم و کاری که انجام داده‌ایم برای بازگرداندن The Body S،p به برند هیجان‌انگیز و الهام‌بخشی که به وجود آمده، افتخار می‌کنم.»

اخیراً، L’Oréal قراردادی را برای ،ید Aesop، شرکت مراقبت شخصی لو، استرالیا، از Natura & Co امضا کرده است. ارزش معامله پیشنهادی Aesop بیش از 2.5 میلیارد دلار است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،y-s،p-ceo-steps-down-david-boynton-natura-1235620900/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با