برند مراقبت از پوست ویروسی TikTok Cetaphil با Lizzo به تور می رود – WWD


Cetaphil برای صحنه بزرگ آماده است.

برند مراقبت از پوست مورد علاقه TikTik با لیزو به ،وان حامی انحصاری مراقبت از پوست “Special 2our” در آمریکای شمالی که از جمعه در نا،ویل، تنسی آغاز می شود و شامل 17 نمایش است که در ژوئن به پایان می رسد، به تور می رود.

کاترین روز بیلی، مدیر بازاریابی Cetaphil، گفت: “پاییز گذشته، ما در TikTok بودیم و ویدیویی از لیزو دیدیم که در آن او به طور واقعی در مورد پوست تحریک شده و خارش خود به دلیل آرایش در تور صحبت می کرد.” هنرمند Ale، Mayo که پس از آن ، پاک کننده مرطوب کننده فوم Cetaphil را به خواننده توصیه کرد.

آرایشگر مشهور الک، مایو.

آرایشگر مشهور الک، مایو.

حسن نیت

او به TikTok برگشت و گفت [the cleanser] برای او موثر بود، و از آنجا که کمک به افرادی که پوست حساس دارند، ماموریت ماست، تصمیم گرفتیم که این چیزی است که می‌خواهیم بیشتر با Ale، صحبت کنیم.»

علاوه بر شراکت با مایو – که از محصولات Cetaphil برای آماده ، پوست لیزو برای ظاهر دراماتیک روی صحنه استفاده می کند – همچنین از رنه د لا گارزا، متخصص زیبایی، دکتر کارولین رابینسون متخصص پوست و سه رقصنده پشتیبان لیزو – به نام The Big استفاده کرده است. Grrrls – برای تبلیغ و ایجاد محتوای آموزشی در مورد پیشنهادات Cetaphil برای پوست های حساس در طول مدت تور.

کاتالیزور همکاری مایو با Cetaphil: The Hydrating Foam Cleanser، 14.99 دلار.

کاتالیزور همکاری مایو با Cetaphil: پاک کننده فوم آبرسان این برند، 14.99 دلار.

حسن نیت

تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم تا حد امکان مصرف کنندگان از محصولات ما آگاه هستند، چه اطلاعات خود را از یک متخصص پوست دریافت کنید، چه اگر به زیبایی شناس خود اعتماد دارید. یک آرایشگر مانند Ale،، یا یکی از Big Grrrl ها، که در آن شخصی است که شبیه شما است و قابل ارتباط است – ما روی دستیابی به مصرف کنندگان جوان تر تمرکز می کنیم، اما مصرف کنندگان فعلی خود را نیز از دست نمی دهیم.

این ابتکار شامل یک قرعه کشی خواهد بود که مصرف کنندگان می توانند در تاریخ 25 آوریل در وب سایت Cetaphil وارد شوند تا شانس برنده شدن بلیط هواپیما و بلیت جشنواره سه روزه موسیقی گوورنر در ماه ژوئن را داشته باشند که لیزو سرفصل آن است.

ما هرگز به ،وان بخشی از یک تور کلی از یک آرایشگر به این شکل حمایت مالی نکرده‌ایم، و می‌خواستیم مطمئن شویم که، بله، مصرف‌کنندگان این آموزش را برای محصولات ما دریافت می‌کنند، اما همچنین می‌خواهیم سرگرم کننده باشیم و انرژی و انرژی دریافت کنیم. راز-بیلی گفت: هیجان در مورد این تلاش وجود دارد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/skin-care-،nd-cetaphil-is-going-on-tour-with-lizzo-1235620393/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با