دیور در طول جشنواره فیلم کن – WWD میزبان سوئیت زیبایی است


کن، فرانسه – سوئیت دیور در هتل معروف Majestic درهای خود را در طول جشنواره فیلم کن امسال بازگشایی می کند.

این خانه بار دیگر پذیرای ستارگان در مجموعه زیبایی خود در طول مدت جشنواره برای مراقبت از پوست، درمان های زیبایی و آماده سازی تیم گلم خواهد بود.

امسال این سوئیت ،اصر طبیعی را به خود گرفته است و مهمانان قبل از قدم گذاشتن در فضا وارد اتاقی پر از نکات گرمسیری و یک راهروی بزرگ می شوند.

کاترین بورژوا و دلفین ل،وا، بنیانگذاران آکادمی فیسیالیست ها در پاریس، دستان متخصص خود را از روز سه شنبه به این سوئیت می آورند. این دو طیف وسیعی از درمان‌های 15 دقیقه‌ای روشن‌کننده را با استفاده از تکنیک‌های ماساژ همراه با مراقبت از پوست دیور ارائه می‌کنند تا به مهمانان کمک کنند تا برای فرش قرمز آماده شوند، یا فقط از شب‌های آ، جشنواره ریکاوری کنند.

ماسک لوسیبل دیور، که از نور قرمز برای تحریک پوست، ترویج بازسازی و افزایش تولید کلاژن و ا،تین استفاده می‌کند، در هنگام ورود به مجموعه در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. این ماسک معمولاً فقط در پرچمدار دیور و Cheval Blanc در پاریس موجود است، اما در طول جشنواره برای افراد VIP در دسترس خواهد بود.

سوئیت دیور در طبقه ششم هتل مجستیک قرار دارد و تنها چند قدم با فرش قرمز فاصله دارد و 4850 فوت مربع مشرف به دریای مدیترانه دارد.

برند فرانسوی زیبایی Leonor Greyl که به دلیل مواد گیاهی طبیعی با استفاده از پروتئین‌های گیاهی و عصاره‌های گل شهرت دارد، با درمان مو همراه خواهد بود، در حالی که آرایش روی پشت بام هتل JW Marriott خواهد بود.

مجموعه دیور امیدوار است که مهمانان مشهور خود را در طول جشنواره داشته باشد. چهره‌های شارلیز ترون، ناتالی پورتمن و جنیفر لارنس مهمانان قبلی این سوئیت هستند، در حالی که هنرمندان آرایشگر فوفی ماتیاس، فرد مارین، سام ویسر، ال،اندرا شیاوی، کارول هانا و کریستینا لوتز روی مشتریان خود در این سوئیت کار کرده‌اند.

برای ،، که بیش از دو هفته اقامت دارند، دیور اخیراً یک اسپا در هتل دو کپ-ادن-روک (Hôtel du Cap-Eden-Roc) در همان اطراف آنتیب افتتاح کرده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/dior-،sts-beauty-suite-during-cannes-film-festival-majestic-1235653041/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با