کرم La Reine Capricieuse شریک رسمی فیلم افتتاحیه کن – WWD


ال،اندر استایکر در حال ساخت برند زیبایی نوظهور خود La Reine Capricieuse در حین فیلمبرداری «Jeanne du Barry»، فیلم شب افتتاحیه جشنواره فیلم کن بود.

استایکر که علاقه زیادی به محصول جدید خود داشت، نمونه های ویژه ای را برای بازیگران و خدمه تولید کرد. ستاره ج، دپ به شوخی گفت که ، صورت مبتنی بر عسل بوی شیرینی برای خوردن دارد. کارگردان Maïwenn به قدری شیفته این عطر شد که برند را به شریک رسمی فیلم تبدیل کرد.

اکنون به مهمانان ویژه اولین نمایش جه، یکی از تنها 2000 بطری که هر سال تولید می شود هدیه داده می شود.

ما به کار معجزه آسای زنبورهای سیاه خود و روند رشد کند گیاهان احترام می گذاریم. از آب چشمه خود کم استفاده می کنیم. استایکر در مورد مقادیر محدود به WWD گفت: فلسفه ما ایجاد زیبایی خواستار، معتبر و پر جنب و جوش است. این بازیگر لوکزامبورگ همچنین به شدت از آسیب هایی که محصولات خشن پس از سال ها نشستن روی صندلی های آرایش می توانند وارد کنند آگاه بود و می خواست یک محصول طبیعی بسازد.

ال،اندر استایکر

با حسن نیت ال،اندر استایکر

داستان از زم، شروع شد که استایکر یک کابین قدیمی دوران کودکی را دوباره بررسی کرد و متوجه شد که با گذشت زمان تبدیل به کندوی عسل شده است. او تحت تأثیر عطر قرار گرفت و در یک لحظه تصمیم گرفت کلنی زنبورهای سیاه وحشی را احیا کند. زنبورها در یک ملک منزوی در کوه‌های پارک طبیعی Vosges، در نزدیکی مرز سوئیس، از درختان شاه بلوط و فندق وحشی و همچنین درختان صد ساله سیب، گی، و آلو در باغ ارگ،ک املاک ضیافت می‌کنند.

آویشن، آرنیکا و رزهای وحشی نیز در این نزدیکی رشد می کنند و در این املاک اسطوخودوس و خشخاش کشت می شود. همه این رایحه ها در عسل بافته می شوند.

در ابتدا استایکر حتی یک محصول زیبایی را تصور نمی کرد. او گفت: “اولین غریزه من این بود که بفهمم چگونه کلنی زنبورهای سیاه وحشی را نجات دهم و این مکان متروکه را احیا کنم.” بوی شیرین موم و عسل گرم که با هم مخلوط شده بودند واقعاً برای من محرک بود. این بوی و انرژی زندگی بود و من بلافاصله فهمیدم که باید وارد عمل شوم.»

پس از تولید اولین دسته از عسل خود، ملاقات تصادفی با یک فیتوبیولوژیست از دانشگاه استر،ورگ منجر به آزمایش شد. عسل سطوح بسیار خالص B3 را نشان داد و ایده مراقبت از پوست متولد شد. یک دوره تحقیقاتی سه ساله، ده ها تلاش و چهار ثبت اختراع بعد، فرمول ایجاد شد.

این نام از ملکه جیوه ای کندو گرفته شده است. ما با زنبورداران کار می‌کردیم و یک دسته جدید از زنبورهای سیاه را در کندو قرار می‌دادیم، اما ملکه همچنان فرار می‌کرد. حداقل پنج بار مجبور شدیم او را بگیریم تا اینکه بالا،ه قبول کرد در خانه جدید و امن خود مستقر شود. من فریاد زدم: “عجب ملکه دمدمی مزاجی!” از آن روز، ما دامنه را به این عبارت تغییر نام دادیم.

او شیشه های ظریف شیر و بطری های طلایی را با کمی ذوق سلطنتی خلق کرد – هر کدام با یک رویه ف،ی طلاکاری شده با الهام از بطری های عطر قدیمی تاج گذاری شده اند.

در طول یک فیلمبرداری طول، در ورسای برای “Jeanne du Barry”، استایکر شروع به صحبت ، درباره فرمول خود با هنرمند اصلی آرایشگر تام پچو، کرد که از آن در صحنه فیلمبرداری استفاده کرد و آن را “شگفت‌انگیز” یافت. سپس این بازیگر نمونه‌هایی را به دیگر بازیگران و هنرمندان آرایش داد که بازخورد مثبتی ارائه ،د.

استایکر اضافه کرد: «ملکه دمدمی مزاج» و مشارکت در فیلمی که عمدتاً در ورسای فیلمبرداری شده است – سرنوشت گاهی اوقات بسیار سرگرم کننده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/،ucts/la-reine-capricieuse-named-official-partner-cannes-jeanne-du-barry-opening-night-film-johnny-depp-1235636960/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با