دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-رژ دونی

افزودن هایلایتر به بالای استخوان گونه، اطراف کمان ابرو، اطراف پل بینی و واقعیترین ابعاد ممکن را ایجاد می‌کند. اگر هنوز در مورد ایده کانتور کردن مشکوک هستید، توصیه می‌شود برنزه کننده را امتحان کنید. بهتر است از برنزه کننده بژ یا غیر نارنجی برای افزایش مهارت خود استفاده کنید. آموزش آرایش صورت ساریسا آراستن ناحیه‌هایی مانند خط فک، حاشیه گونه‌ها و اطراف پیشانی با برنزه کننده را توصیه می‌کند. سپس، کانتور را زیر استخوان گونه، اطراف خط موی سر و در کنار بینی خود قرار دهید.

  • توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.
  • اگر هم سایه چشمتان تیره است از رژ لب های جیغ و غلیظ استفاده کنید تا توجه روی لب هایتان باشد.
  • گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است.
  • همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید.
  • افراد دارای تناژ پوستی سرد نیز بهتر است از رژلب هایی با رنگ های تناژ سرد مثل برخی از رنگ های صورتی استفاده کنند.

لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد. یا پایه آرایشی ماده‌ای است که پوست شما را برای آرایش آماده کرده و دوام آن را نیز در طول روز بیشتر می‌کند. پرایمر را مانند کرم مرطوب کننده ساده می‌توانید با انگشتان و به مقدار به صورت خود بزنید تا جذب پوست شود.

می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. یکی از نکات مهم آرایشی برای افراد دارای صورت چاق این است که باید صورت خود را کانتور کنند. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید.

زیبا شایسته

از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید. اگر دوست دارید که لب هایتان براق باشد بر روی رژ لب برق لب بزنید. لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند.

یعنی اگر پوست شما دچار جوش و آکنه است، می توانید از کانسیلر سبز استفاده کنید. اگر دور چشم شما تیره است، ابتدا از کانسیلر زرد برای برطرف سازی آن استفاده نمایید. در مرحله بعد کرم پودر متناسب با نوع و رنگ پوست را می زنیم.

با توجه به مدلی که مد نظر دارید می‌توانید کاسیلری با ظاهر مات یا مرطوب و شبنم گونه انتخاب کنید. کانسیلرها نیز، مانند فونداسیون، سطح کاوردهی متنوعی را ارائه می‌دهند. در حالی که بعضی کانسیلرها قابلیت پنهان کردن بسیار بالایی دارند، برخی دیگر به درخشندگی صورت کمک می‌کنند و معمولاً همراه با هایلایتر استفاده می‌شوند. اولین محصولی که در این آموزش آرایش صورت با آن آشنا می‌شوید، پرایمر است. پرایمرها در انواع ژل، کرم و حتی اسپری تولید و عرضه می‌شود.

سه تا پنج هفته قبل از عروسی یک آرایش آزمایشی داشته باشید

به این صورت که فرم لب را با خط لب تعیین کرده و رژلب همرنگ با آن را می زنیم. در آرایش زنانه دست ما برای انتخاب رنگ های تند و تیره باز تر است. البته این رنگ ها بهتر است متناسب با رنگ پوست انتخاب شوند. همانند سایر سبک های آرایشی، آرایش زنانه نیز با زیرسازی آغاز می شود. در مرحله بعد از کانسیلر تصحیح کننده در صورت نیاز استفاده می کنیم. برای متعادل سازی این فرم چهره باید گوشه های صورت را کانتور کرد.

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. به جای وازلین می‌توانید از روغن زیتون یا روغن نارگیل هم استفاده کنید. یادتان نرود که بعد از پاک کردن رژ لب از یک مرطوب کننده مناسب لب استفاده کنید.

برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن وسط پیشانی، وسط تیغه بینی، وسط چانه و سیب گونه را روشن کرد. در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید.