آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-رژ دونی

در آرایش صورت پوست جوش دار باید از ترفندهایی استفاده کنیم تا جوش یا جای آکنه مشخص نباشند. به طور مثال ابتدا از پرایمر مخصوص پوست جوش دار استفاده کنیم تا کمی از میزان قرمزی و التهاب آن کاسته شود. پرایمر باعث میشود ماندگاری آرایش و سایه تا حد زیادی افزایش پیدا کند. به برند و کیفیت لوازم آرایشی اهمیت زیادی بدهید، چون پوست به شدت آسیب پذیر بوده و به مرور لک و تیرگی و جوش و آکنه روی آن ایجاد میشود.

  • با پاک کننده آرایش میسلار واتر سریع‌تر صورت خود را تمیز کنید.
  • سپس با کرم پودر سطح پوست را صاف و یکدست کرده و برای تثبیت آن از پودر فیکس استفاده می کنیم.
  • به طور مثال اگر روی صورت شما جوش های قرمز رنگ و ملتهب وجود دارد، باید از کانسیلر سبز رنگ استفاده کنید.
  • یادگیری استفاده صحیح از مرطوب‌کننده خود نصف مسیر است.

برای بخش های روشن تر پلک می توان از سایه های نقره ای و طلایی نیز استفاده کرد. رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می آید ولی چنانچه رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید آمد. از ریمل های پلاستیکی برای آرایش چشم های خود استفاده نکنید چون این ریمل ها سبب ریزش و شکسته شدن مژه های شما می شوند. ریمل را به صورت زیگزاگی به مژه های خود بزنید و پیش از زدن ریمل حتما مواد اضافی سر برس را بگیرید تا مژه هایتان به هم نچسبند.

آموزش میکاپ اسموکی

سعی کنید پرایمر را در لایه‌های نازک و منظم به کار گیرید. اگر فشار دستتان در هنگام اعمال پرایمر زیاد باشد، پرایمر حالت توپی یا قرصی به خود می‌گیرد. بنابراین، از لایه‌های منظم استفاده کنید و روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود تمرکز داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید این ناحیه‌های صورت را مات و بلورین کنید و چربی آنها را از بین ببرید.

توجه داشته باشید که پوست از مهم ترین عوامل در زیبایی چهره است و به همین دلیل باید بتوانید تمام لک و تیرگی ها و نواقص روی آن را پنهان کنید. قبل از هرگونه آرایش پوست را به کمک اسکراب و ماسکِ شستشو کاملا تمیز کنید. در این مرحله منافذ پوست باید تمیز شوند و آلودگی های انباشته شده در آنها از بین بروند. سپس یک لایه نازک کرم مرطوب کننده و آبرسان روی پوست بزنید تا خشکی آن از بین برود و مواد آرایشی بهتر جذب شوند. آموزش میکاپ صورت با توجه به گروه سنی و شرایط پوست و فرم چهره و همچنین سبک آرایش دارای زیر مجموعه های متعددی می باشد.

راهنمای آرایش برای صورت‌های گرد و تو پر

همانطور که متخصصان ساریسا برای این آموزش آرایش صورت در نظر گرفته‌اند، “همیشه پوست خود را به کمک مرطوب کننده‌هایی که با پوستتان سازگار است، پاک و آماده سازید”. چرا این کار لازم است؟ “چون بدون آن میکاپ هرگز به درستی روی صورت نمی‌نشیند”. در این آموزش گام به گام آرایش صورت ساریسا روش استفاده از محصولات آرایشی را به شما یاد می‌دهد. با استفاده از این آموزش آرایش صورت ساریسا صورتی صاف، درخشان، یکنواخت و جذاب خواهید داشت، به شیوه‌ای که در محافل مختلف خواهید درخشید.

آموزش آرایش صورت گرد و کشیده

با وصل کردن خطوط کانتور به نوک ابرو می توان بینی را کشیده تر نشان داد که در نتیجه از گردی صورتتان کم می شود. مجموعه هنرسرا شامل چندین کلاس مجزا با تجهیزات کامل و مخصوص آرایشگری هست تا بتواند دوره های آموزشی خود را به صورت عملی و کاملا حرفه ایی برگزار کند. آرایش صورت زنانه حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت دارا می باشد. برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.