دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-رژ دونی

سایه چشم تک رنگ در تناژهای صورتی و هلویی بهترین گزینه هستند. کشیدن خط چشم انتخابی است ولی اگر قصد انجام آن را دارید، مدل ساده، نازک و بدون دنباله را انتخاب کنید. استفاده از ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه را فراموش نکنید.

به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند.

به آرامی، یک پد پنبه‌ای را که به پاک کننده آرایش چشم آغشته شده است، روی چشمان بسته‌ی خود بکشید. پبشنهاد می‌کنیم از محصولات بدون الکل برای پاکسازی پوست صورتتان استفاده کنید تا پوست‌تان خشک نشود. پس، اول با دستمال مرطوب مناسب، آرایش صورت خود را پاک کنید. فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد.

  • وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است.
  • اگر پوست شما از نوع چرب است، باید از پرایمر مات کننده استفاده کنید تا از بروز چربی بیش از حد پوست جلوگیری کند.
  • به نظر من از اینجور اتفاقا خیلی پیش میاد فراموش کنی بهتره…
  • توصیه ساریسا این است که این کار را ابتدا از زیر خط فک شروع کنید.
  • با استفاده از این نکات مربوط به آرایش، ایجاد انواع ظاهرهای زیبا آسان است چه بخواید به سر کار بروید یا یک شب در شهر بیرون بروید.

اگر دارای چشم های ریز هستید ، باید روی پلک بالایتان خط چشم پهن و برای پلک خط چشم نازک تر بکشید. در صورتی که خط چشم پلک پایین خود پهن بکشید چشم هایتان ریز تر دیده خواهد شد. روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته یک سایه تیره بزنید. گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید.

آرایش صورت بیضی

اگر پوست به خوبی آماده نشده باشد، نمی‌توانید به پایان کاری یکنواخت و جذاب دست یابید. به جای نتیجه مطلوب، فونداسیون شما حالتی سنگین پدید می‌آورد و به سمت قسمتهای خشک چهره شما تمایل پیدا می‌کند. آیا می‌خواهید راز صورت بی‌عیب و قلم زنی شده سلبریتیها را بدانید؟ بله، ساریسا در این آموزش آرایش صورت راز سلبریتیها را افشا می‌کند. این دو محصول آرایشی جادویی می‌توانند چهره شما را به طور کامل دگرگون سازند.

برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. آیا به دنبال یک آرایش طبیعی هستید که پوست شما را در تمام طول روز درخشان نگهدارد؟ اکنون با این نکات مهم مربوط به زیبایی یاد بگیرید که چگونه آرایش خود را انجام دهید. از انجام زیر سازی پودر مایع تا استفاده از خط چشم، این نکات و ترفندها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی نقص خلق کنید. برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود.

آرایش صورت قلبی شکل

بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید.

۵. چشمان خود را تقویت کنید

سپس با کمک کانسیلر می توانید جای جوش و لک و تیرگی ها را به طور کامل بپوشانید. در نهایت کرم پودر را به صورت دورانی با پد روی تمام بخش های صورت فید کنید. چنانچه رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر جالبی روی چهره نخواهد داشت بلکه سبب بدتر شدن ظاهر شما هم خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده درست از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به روش زیر می باشد. حال برس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بکشید.