جانسون و جانسون فروش و درآمد بالاتری را منتشر می کند. احتمال کاهش نیروی کار


چه؟ جانسون اند جانسون (J&J) فروش و درآمدهای بالاتری را در سه ماهه سوم ثبت کرده است، با این حال پذیرفته است که ممکن است به دلیل فشارهای تورمی و جدایی برنامه ریزی شده ،ب و کار سلامت مصرف کننده، نیروی کار خود را کاهش دهد.

جزئیات این شرکت سود سه ماهه 4.46 میلیارد دلار آمریکا یا 1.68 دلار به ازای هر سهم را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 3.67 میلیارد دلار یا 1.37 دلار آمریکا در هر سهم افزایش یافته است. فروش 1.9 درصد افزایش یافت و به 23.79 میلیارد دلار رسید.

جوزف وولک، مدیر امور مالی، در مصاحبه‌ای گفت: «ما از برخی از فشارهای اقتصادی که در خارج وجود دارد، مصون نیستیم، درست مانند بسیاری از شرکت‌ها در بسیاری از صنایع. بنابراین، ما از این فرصت استفاده می کنیم تا واقعاً به منابع و نحوه استقرار آنها نگاه کنیم.

ولک اظهار داشت که عملکردهای مختلف شغلی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، با این حال، این یک تغییر ساختار بزرگ نخواهد بود.

فروش سلامت مصرف کننده J&J اندکی کاهش یافت و به 3.8 میلیارد دلار رسید، در حالی که داروها فروش 13.2 میلیارد دلاری را گزارش ،د که 2.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

این شرکت راهنمای فروش تمام سال خود را به محدوده 93 تا 93.5 میلیارد دلار کاهش داد.

چرا؟ خواکین دواتو، مدیر اجرایی، اظهار داشت: «عملکرد سه ماهه سوم ما قدرت و انعطاف‌پذیری مداوم ما را در هر سه ،ب‌وکارمان نشان می‌دهد.

«از طریق تلاش‌های مداوم تیم‌های ما در سراسر جهان، ما همچنان به حرکت در محیط اقتصاد کلان پویا ادامه می‌دهیم و بر ارائه راه‌حل‌های متحول کننده مراقبت‌های بهداشتی تمرکز می‌کنیم. با نگاهی به آینده، من به تجارت و توانایی خود برای ادامه پیشبرد نمونه کارها و خط لوله نوآورانه خود اطمینان دارم.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/johnson-johnson-posts-higher-sales-and-earnings-likely-to-cut-workforce-%EF%BF%BC/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با