تحلیلگران معامله L’Oréal-Aesop را می ستایند – WWD


پاریس – معامله L’Oréal برای ،ید Aesop روز سه‌شنبه توسط تحلیلگران مالی مورد ستایش قرار گرفت که انتظار دارند غول زیبایی فرانسوی از این تجارت در خارج از کشور، به ویژه در چین، ،ده‌فروشی‌های مسافرتی و عطر استفاده کند.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، اوا، روز دوشنبه فاش شد که L’Oréal قراردادی را برای ،ید شرکت مراقبت شخصی لو، استرالیا از Natura & Co امضا کرده است.

ارزش معامله پیشنهادی Aesop بیش از 2.5 میلیارد دلار است.

برونو مونتین، تحلیلگر ارشد غذای اروپا، اروپا، می‌گوید: «ارزش‌گذاری برای دارایی‌هایی که 20 درصد در سال رشد می‌کنند و حاشیه سود EBITDA 20 درصد خوب است، و نام تجاری اخیراً به چین گسترش یافته است که پیشرفت‌های زیادی برای رشد آینده باقی می‌گذارد». مراقبت های خانگی و شخصی در برنشتاین، در یادداشتی.

تحلیلگران نسل بعدی مصرف‌کننده در Bryan, Garnier & Co در یادداشتی موافقت ،د: «L’Oréal به Aesop کمک می‌کند تا در مناطق دیگر، به‌ویژه چین، جایی که پتانسیل عظیمی دارد، گسترش بیشتری پیدا کند.

تحلیلگران موقعیت Aesop را به ،وان یک نام تجاری تمیز و پایدار تحسین ،د که به ویژه برای جمعیت جوان بسیار مهم است.

Monteyne نوشت: «همچنین در فضای زیبایی ممتاز قرار دارد که بخش جذاب‌تری از زیبایی است و فروش مستقیم به مصرف‌کننده را امکان‌پذیر می‌کند.

مولی وایلنزک، تحلیلگر سهام در جفریز، در یادداشتی نوشت: «این معامله نشان‌دهنده تغییری در استراتژی M&A L’Oréal است، که معمولاً برندها را در مراحل اولیه توسعه آنها هدف قرار داده است تا هم‌افزایی درآمد قابل توجهی به دست آورند.

به ،وان مثال، یکی دیگر از ،یدهای اخیر L’Oréal Skinbetter Science در سپتامبر 2022 بود. فروش آن شرکت تقریباً 95 میلیون دلار در 12 ماه منتهی به 31 اوت 2022 بود.

Wylenzek تاکید کرد که توسعه Aesop در حال حاضر به خوبی در حال انجام است، با بیش از 500 میلیون دلار فروش سالانه و دسترسی به 29 بازار جغرافیایی.

ویلنزک نوشت: «اما برخی نقاط سفید مانند چین (در حال حاضر دو فروشگاه ،ده‌فروشی)، ،ده‌فروشی مسافرتی و عطر (که اخیراً به مجموعه اضافه شده‌اند) باقی مانده‌اند.

سهام لورآل روز سه شنبه در بورس پاریس با 1.2 درصد افزایش به 420.35 یورو بسته شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،ysts-applaud-loreal-aesop-deal-1235603486/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با