بهترین نمای مو و زیبایی در جوایز CFDA 2022 – WWD


سلبریتی ها و طراحان جذابیت کامل را به جوایز CFDA 2022 آوردند.

ژانل مونا که به خاطر استعداد دراماتیکش روی فرش قرمز شهرت دارد، لباس سیاه و سفید خود را با خط چشم بالدار همسان، ساختاری برجسته و لبی قرمز پررنگ همراهی کرد.

همچنین پالوما السیسر مدل و کاسی خواننده، نان‌های پشت صاف خود را با خط چشم قهوه‌ای عسلی و مشکی گرافیکی در امتداد چین‌هایشان جفت ،د. در همین حال، کایلی جنر برای فریم صورت و فرهای آبشاری انتخاب کرد که با یک لب قهوه ای ملایم و رژگونه ملایم تکمیل شد.

لب‌های برهنه با سیطره آرورا جیمز و کیم کارداشیان که هر دو حالت لب‌های خاموش‌تری دارند. کارداشیان موهای خود را با موهای خیس مانند آنچه در جولیا فا،، ستاره سریال «جوهرهای برش نخورده» دیده شد، که موهایش را برای شب خا،تری کرده بود، ،یب کرد، تصمیمی که او آن را «نامه ای عاشقانه برای پیر شدن» توصیف کرد. خبرنگاران

مجری شب، ناتاشا لیون، رنگ جدیدی از ژله‌های قرمز مشخص خود را به نمایش گذاشت، در حالی که ورا وانگ موهایش را با دم‌های بافته بازیگوش پوشیده بود. در همین حال، شِر، ظاهر گرانج و چرم‌پوش خود را با فرهای آزاد و سایه‌های چشم‌گیر برجسته کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-best-hair-and-beauty-looks-at-the-2022-cfda-awards-1235413202__trashed-1235413202/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با