گزارش یونیلیور در سه ماهه سوم 12.5 درصد افزایش قیمت را ثبت کرد. راهنمای فروش را برای سال افزایش می دهد


چه؟ یونیلور رشد قیمت پایه 12.5 درصدی را در سه ماهه سوم به ثبت رسانده است، با افزایش گردش مالی 17.8 درصدی به 15.8 میلیارد یورو (13.7 میلیارد پوند) در سه ماهه.

جزئیات Beauty & Wellbeing 6.7 درصد رشد کرد که ناشی از قیمت با حجم کمی منفی بود که عمدتاً به دلیل مراقبت از پوست و مراقبت از مو بود. فروش زیربنایی مراقبت های شخصی 8.9 درصد افزایش یافت که منجر به افزایش قیمت و کاهش حجم کمتر شد زیرا دئودورانت ها به رشد حجم بازگشتند.

بازارهای نوظهور 13.3 درصد با سهم 14.9 درصدی از قیمت و حجم (1.4) درصد رشد ،د.

به گفته یونیلور، «آسیای ج،ی هم از طریق قیمت و هم حجم به رشد قوی خود ادامه داد. رشد قیمت در آمریکای لاتین با کاهش 4.6 درصدی به 23.2 درصد افزایش یافت. چین به رشد اندکی مثبت بازگشت و رشد فروش در آسیای ج، شرقی از اثر قرنطینه سال قبل در برخی بازارها منتفع شد.

بازارهای توسعه یافته 7.1 درصد افزایش یافتند که 9.3 درصد از قیمت و (2.0) درصد از حجم افزایش یافت. آمریکای شمالی 8.3 درصد رشد کرد که با عملکرد قوی تغذیه و بستنی تقویت شد. اروپا 5.4 درصد رشد داشته است.

چرا؟ گفته می شود که گردش مالی افزایش یافته با تغییرات مثبت ارز و قیمت ها تقویت شده است.

آلن جوپ، مدیر عامل شرکت، گفت: «یونیلور در شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان یک چهارم رشد دیگر را به ارمغان آورده است. رشد زیربنایی فروش به 10.6 درصد بهبود یافت، که منجر به افزایش بیشتر قیمت‌ها با تأثیر محدود بر حجم شد، و ما اکنون انتظار داریم رشد زیربنای فروش برای کل سال 2022 بالای 8 درصد باشد.

“ما در هر یک از پنج گروه تجاری خود رشد داشته ایم، که منجر به عملکرد قوی برندهای میلیاردی+ یورویی خود شده است که در سه ماهه 14 درصد رشد داشته است. قیمت گذاری قوی به ما این امکان را می دهد که به افزایش سرمایه گذاری پشت سر برندهای خود ادامه دهیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/unilever-reports-record-q3-12-5-percent-price-increase-raises-sales-guidance-for-the-year/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با