اینتر پرفیومز راهنمای اولیه 2023 را اعلام کرد


چه؟ اینتر پرفیومز راهنمای اولیه خود در سال 2023 را اعلام کرده است و انتظار دارد در سال 2023 فروش خالص 1.11 میلیارد دلار آمریکا داشته باشد که منجر به درآمد هر سهم کاهش یافته 3.70 دلار آمریکا شود.

جزئیات این دستورالعمل نشان‌دهنده افزایش 8 درصدی در فروش خالص و افزایش 9 درصدی در سود هر سهم کاهش‌یافته در مقایسه با راهنمای سال 2022 است که 1.025 میلیارد دلار در فروش خالص و 3.40 دلار آمریکا در سود هر سهم کاهش یافته است.

چرا؟ ژان مادار، رئیس و مدیر اجرایی اینتر پرفیومز، شرکت گفت: «با توجه به رکورد فروش پیش‌بینی شده در سال 2022، افزایش در سال 2023 که پیش‌بینی می‌کنیم به دلیل عوامل متعددی است. قدرت سبد برند ما و شبکه توزیع جه، ما موتوری برای رشد داخلی در گذشته بوده است و ما در آینده نیز همین انتظار را داریم. ما همچنین محصولات Donna Karan و DKNY را برای یک سال کامل در مقابل تنها پنج ماه در سال 2022 ارسال خواهیم کرد. در نهایت، عرضه محصولات جدید، عمدتاً محصولات افزودنی و حاشیه‌های برند، برای بزرگ‌ترین و همچنین برندهای متوسط ​​ما، باید بار دیگر کاتالیزور باشد. رشد پایدار خط بالا.”

وی افزود: «ما همچنین باید از رشد مستمر ،ب و کار ،ده‌فروشی مسافرتی خود، و همچنین زنجیره تأمین ساده‌تر و قابل اعتمادتر و افزایش قیمت‌های ملایمی که در ابتدای سال 2023 در نظر داریم بهره مند شویم. در حالی که اخیراً اخباری در مورد کاهش محدودیت ها در چین، برآوردهای سال 2023 ما در هیچ یک از این مزایا نقشی ندارد، زیرا به نظر می رسد اقدامات کنونی متوسط ​​هستند و زمان از سرگیری تجارت به طور معمول غیرقابل مح،ه است. ما به نظارت برای هرگونه تغییر ادامه خواهیم داد و برنامه ریزی می کنیم تا دستورالعمل های خود را مطابق با آن اصلاح کنیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/inter-parfums-announces-2023-initial-guidance/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با