ایده های جدید کاشت ناخن مشکی با رنگ ها و طرح های مختلف میس و مستر

از جمله آسیب‌هایی که می‌تواند در بلند مدت به ساختار ناخن وارد شود، تراشیدن لایه سطحی آن است. این کار در زمان کاشت ناخن انجام می‌شود و آسیب‌های غیرقابل جیرانی مانند تخریب تدریجی ناخن طبیعی را در پی دارد. البته با همین کار، افراد شرایطی را فراهم می‌کنند تا مواد شیمیایی و چسب استفاده شده برای کاشت، وارد لایه‌های پایین‌تر شوند. این موضوع شرایط مناسبی را برای عفونت‌های پوستی فراهم خواهد کرد.

  • در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید.
  • مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود.
  • جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید.
  • اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد.

انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد. کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید. زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند.

در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود، به همین دلیل بسیار کم دوام بوده و تنها در مواردی ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از این رو می توان به مهارت کاشت ناخن به چشم یکی از مهارت های خدماتی نگاه کرد که پشتوانه مطمئنی برای مهاجرت نیز به حساب می آید. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد. در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند.

آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه

همچنین یکی از دغدغه‌های ایشان ترکیبات سرطان‌زای موجود در مواد مصرفی است. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد. بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود.

مقایسه انواع روش‌های کاشت ناخن

بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد. کاشت ناخن‌ بلند از مدل ناخن‌هایی است که با طرح‌های پیچیده‌ی خود توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند و زیبایی منحصر به فردی هم دارد، اما کاشت ناخن کوتاه هم اخیرا ترند روز شده است.

ارتباط با آموزشگاه آرایشگری گل گیس

برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشـت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند یکی از مزایای این کار می باشد. یک حوله را به مدت یک تا دو دقیقه در آب قرار دهید، سپس آن را باز کنید و یک طرف آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید. پس از آن می‌توانید روغن کوتیکول را به آرامی به ناحیه اطراف هر ناخن اعمال کنید. پوشش پلاستیکی و حوله گرم موجب ایجاد گرما می‌شوند که فرایند جدا کردن ناخن مصنوعی را تسریع می‌کند.

این مدت زمان برای فیکس شدن و چسبیدن ناخن‌های مصنوعی بسیار حائز اهمیت است و عدم مراقبت از ناخن‌ها در این مدت باعث شل شدن ناخن‌های مصنوعی می‌شود. به گفته دکتر بلیغی، دریافت خدمات کاشت ناخن مصنوعی، از هر مدل یا نامی که باشند، می‌تواند عوارضی را پدید بیاورد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است. ناخن کاران معمولا در روزهای هفته سرشان شلوغ است و البته شنبه ها کمی سرشان خلوت می شود که می توان به دلیل آن نیز اندیشید.

کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید. از ویژگی های بسیار محبوب این نوع کاشت سریع انجام شدن آن است که به لطف استفاده از قالب مرحله سوهان کشی را تقریبا حذف می کند. شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند.

با یادگیری فرم صحیح روی ناخن و زاویه صحیح و جهت درست حرکت سرسوهان می توانید این فرم را به طور صحیح و زیبا ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار