اولین اجلاس مدیر عامل یائسگی در شهر نیویورک برگزار شد – WWD


نیویورک — در روز سه‌شنبه، روز جه، یائ،، مدیران C-suite از مجموعه‌ای از برندهای مرتبط با سلامت یائ، در So، Works در بخش DUMBO در بروکلین، نیویورک گرد هم آمدند تا در مورد آینده رده سلامت ،ن بحث کنند.

این رویداد توسط State of Menopause ارائه شد، یک برند سلامت ،ن که توسط میزبان سابق TLC “What Not to Wear” تاسیس شد.Stacy London که محصولاتی را برای تمام مراحل یائ، ارائه می دهد. مجری این پنل تامسن فادال، رو،مه نگار و مجری اخبار بود.

لندن یک سخنر، کلیدی در مورد وضعیت فعلی دسته بهداشت یائ،، اهمیت گسترش و آینده این صنعت ارائه کرد، زیرا پیش بینی می شود در سال 2025 1 میلیارد نفر در یائ، قرار گیرند.

مهم‌ترین چیزی که وقتی تجربه قبل از یائ، خود را شروع کردم متوجه شدم این بود که چقدر احساس تنهایی می‌کردم، چقدر منزوی بودم، چقدر گیج بودم، چقدر می‌ترسیدم، و واقعاً نمی‌دانستم چه زم، در حال گذراندن آن بودم که می‌توانم کمکی داشته باشم. لندن گفت. “این خیلی غم انگیز بود که نمی دانستم چه اتفاقی برای من می افتد.”

لندن، همراه با سایر اعضای پانل، می‌دانست که این تجربه منحصر به فرد نیست، زیرا سال‌هاست که مقوله سلامت یائ، به طور گسترده نادیده گرفته شده است.

مرطوب کننده و اسپری خنک کننده صورت حالت یائ،.

مارک های ارائه شده در پانل طیف گسترده ای از نگر، ها و راه حل های مرتبط با یائ، را در بر می گیرند. به ،وان مثال، Thermaband که توسط دو مادر و دختر دبی و مارکیا دیکنسون تأسیس شد، یک دستگاه پوشیدنی م،تورینگ و خنک‌کننده شخصی را برای ،، که گرگرفتگی دارند می‌فروشد. Better Not Younger که توسط Sonsoles Gonza، تأسیس شده است، راه حل های مراقبت از مو را برای ،ن بالای 40 سال ارائه می دهد، در حالی که Pause Well-Aging که توسط Roc،e Weitzner تأسیس شده است، محصولات مراقبت از پوست را برای ،ن 40 ساله و بالاتر به بازار عرضه می کند. Evernow که توسط دکتر آلیشیا ،ون تأسیس شده است، یک پلتفرم سلامت از راه دور است که به طور خاص برای افرادی که در دوران یائ، هستند توسعه یافته است.

در حالی که برندها مجموعه‌ای از دسته‌ها را در سلامت یائ، در بر می‌گرفتند، چندین موضوع کلیدی در طول گفتگوی روز مطرح شد، از جمله فقدان جامعه، فقدان آموزش و دسترسی، سانسور مداوم و محدودیت‌های تبلیغاتی پیرامون محصولات بهداشتی ،ن و اهمیت تعهد ،ده‌فروش.

برای ا،ر بنیانگذاران این رویداد، برندهایشان از سر ناچاری شروع به کار ،د.

لندن گفت: «ناامیدی مادر ضرورت است. “تقریبا هر بنیانگذار در این فضا دلیل شخصی برای حضور در اینجا دارد.”

برای مارکیا دیکنسون، نمی خواست همان نوع گرگرفتگی شدید و سایر علائم مربوط به یائ، را تجربه کند. برای کاترین بالسام شوابر، بنیانگذار Kindra، تشخیص اشتباه فیبرومیالژیا در واقع یائ، بود. برای کولت کورتیون، بنیانگذار و مدیر اجرایی Joylux، این موضوع در مورد بی اعتنایی ، به گفتگو در مورد سلامت واژن و توسعه محصولی بود که کف لگن را تقویت می کند.

همانطور که بنیانگذاران و مدیران عامل در مورد انگیزه ایجاد برندهای خود بحث ،د، آنها در مورد اهمیت آموزش، تحقیقات بالینی و قو،ن در مورد سلامت یائ، صحبت ،د. برای آلیاژ، پلتفرمی که مراقبت های بهداشتی یائ، را ارائه می دهد، ارائه آموزش کلیدی است. آن فولن وایدر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آلیاژ گفت: «راه شماره یک برای انجام آن حجم، شدت، فرکانس و دقت است. ما در Alloy دریافته‌ایم که اطلاعات پزشکی بررسی شده و دارای پشتوانه علمی در سایت ما بیشترین قاچاق را دارد.

برندهای دیگری مانند Evernow و Bonafide که یک مکمل طبیعی برای ،ن است، روی داده ها و تحقیقات برای پایه گذاری محصولات و پیام های خود سرمایه گذاری کرده اند. مایکل ساتو، مدیرعامل و بنیانگذار Bonafide خاطرنشان کرد که این برند تا پایان سال چهار آزمایش بالینی در حال انجام خواهد داشت.

ساتو توضیح داد: «ما بسیار متمرکز بر تحقیقات هستیم، بنابراین حتی امسال میلیون‌ها دلار برای تحقیق در مورد این جایگزین‌های دارویی هزینه کردیم. ما اکنون بیش از 11000 پزشک در سراسر کشور داریم که ا،راً متخصصان ،ن و زایمان هستند که به طور فعال محصولات ما را به بیماران خود توصیه می کنند و واقعاً فقط بر اساس داده های مربوط به آن محصولات هستند.»

در حالی که برندها متعهد به ایجاد محصولات نوآورانه، ارائه محتوای آموزشی و سرمایه گذاری در تحقیقات هستند، بسیاری از شرکت کنندگان در پانل به مبارزه برای بازاریابی مارک های مرتبط با یائ، به دلیل سانسور، محدودیت های تبلیغاتی و بی علاقگی عمومی ،ده فروشان اشاره ،د. سالی مو، و میشل جاکوبز، یکی از مدیران عامل و مؤسسان Womaness، در دسترس بودن در ،ده‌فروشان برای ارائه راه‌حل‌های سلامت ،ن کلیدی است. علاوه بر این، چندین مورد از این برندها با محدودیت هایی در مورد استفاده از کلماتی مانند واژن مواجه شده اند که اغلب در تبلیغات گوگل محدود شده و در پلتفرم های متا سانسور می شود و تبلیغ آنلاین محصولات یائ، را دشوار می کند.

با این حال، همانطور که گفتگو در مورد سلامت یائ، همچنان در حال گسترش است، برندهای بیشتری وارد بازار سلامتی می شوند.

من فکر می کنم که صدای بیشتر، انتخاب های بیشتر به ،ن آگاهی بیشتری می دهد که این راه حل ها حتی وجود دارد. من مطمئن هستم که هر یک از ما در این پنل می‌تو،م داستان مراجعه مشتریانمان به آن را بگوییم [us] گفت: من نمی دانستم چنین چیزی وجود دارد. هیچ ، هرگز به من نگفت که می توانم این نوع راه حل ها را داشته باشم. «اگر به تعداد جمعی از مصرف‌کنندگ، فکر می‌کنید که ما آنها را لمس کرده‌ایم، ما فقط سطح دریافت پاسخ‌ها و راه‌حل‌هایی را که ،ن به آن‌ها نیاز دارند، ،اش می‌دهیم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/first-menopause-ceo-summit-held-in-new-york-1235393609/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با