Therabody و Oura Ring شریک شدند – WWD


Thera،y با Oura، معروف به حلقه هوشمند و ردیابی سلامتی خود، همکاری کرده است تا راه حل های سلامتی برند را گسترش دهد و داده های بازیابی بیومتریک جامع را ارائه دهد.

Thera،y که بیشتر برای ابزار ماساژ Theragun شناخته شده است، مجموعه‌ای از دستگاه‌های درم، را برای تقویت بهبودی و ارائه راه‌حل‌هایی برای درد می‌فروشد و در عین حال محتوای مرتبط با سلامتی را در برنامه خود تولید می‌کند. این برند همچنین به تازگی SmartGoggles را راه اندازی کرده است، اولین دستگاه پوشیدنی خود که به ،وان ماسک چشم و ماساژور برای خواب بهتر عمل می کند. Oura Ring یک دستگاه ردیابی هوشمند است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا داده‌های خواب و سلامتی را در یک برنامه ردیابی کنند، در حالی که می‌توانند به منابع و راهنمایی‌های مرتبط با سلامتی دسترسی داشته باشند. این برند که در آوریل 2022 ارزش گذاری 2.55 میلیارد دلاری دریافت کرد، از زمان تاسیس خود در سال 2013 بیش از یک میلیون حلقه اورا فروخته است.

از طریق این مشارکت جدید، محصولات Thera،y به ،وان گزینه های بر،ب در برنامه Oura ادغام خواهند شد. کاربران می توانند یک جلسه را با یک محصول Thera،y بر،ب گذاری کنند و نحوه تأثیر آن بر معیارهای مختلف سلامت در طول زمان، از جمله تأخیر خواب، کارایی خواب و آمادگی روزانه را پیگیری کنند.

تام هیل، مدیر اجرایی Oura توضیح داد: “ما عاشق حفظ امتیاز هستیم، ما عاشق بازی سازی هستیم.” “و بنابراین، این یک روش فکری در مورد Thera،y بود، که در همه این مداخلات رهبری می کند … و ما این راه عالی برای ردیابی بیومتریک شما داریم.” هیل خاطرنشان کرد که این رویکرد سلامتی یکپارچه به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا تأثیر مستقیم برخی مداخلات، مانند مزایای یک جلسه Theragun بر خواب افراد را بهتر درک کنند.

بنجامین نظریان، مدیرعامل Thera،y توضیح داد که محصولات مبتنی بر بازیابی و محتوای مرتبط با سلامتی این برند می‌توانند مستقیماً از امتیازات کاربران Oura Ring بهره ببرند. “هدف آنها کمک به ایجاد یک رفتار معمولی و تکراری در اعضای خود است، و من فکر می کنم که مصرف کنندگان همیشه از خود می پرسند، “چه کاری بیشتر می توانم انجام دهم تا بر امتیاز آمادگی من تأثیر بگذارم” و محصولات ما واقعاً برای این کار من، هستند. نظریان گفت ما راه حل هستیم.

این دو با هم، پیشنهادات Thera،y’s TheraMind را که یک پلتفرم دیجیتال برای صدا درم، چندحسی است، گسترش خواهند داد. کاربران Oura می‌توانند محتوای اختصاصی TheraMind را تجربه کنند و تأثیر آن را بر داده‌های بیومتریک خود بررسی کنند. Oura و Thera،y با هم یک روال خواب ویژه با استفاده از ابزار Theragun ایجاد کرده اند. کاربران می توانند روال برنامه Thera،y را دنبال کنند و تاثیر آن را بر برنامه Oura ببینند.

این همکاری نقطه عطفی برای برند Oura است، زیرا این اولین باری است که مصرف کنندگان می توانند با راهنمایی همکاران سلامتی Thera،y، حلقه Oura را در فروشگاه تجربه و امتحان کنند. همچنین این اولین محصول شخص ثالثی است که Thera،y در بیش از 20 فروشگاه ،ده فروشی خود و بازنش، مراکز سلامتی خود در سراسر ایالات متحده به فروش می رساند.

هیل خاطرنشان کرد که جنبه آموزش در فروشگاه برای برند مهم است زیرا آنها فکر می ،د که در آجر و ملات در دسترس باشند. هیل توضیح داد که همکاران سلامتی Thera،y، که حلقه‌هایی برای آزمایش در اختیارشان قرار داده‌اند، «آنجا هستند تا به شما کمک کنند بفهمید چگونه می‌تو،د از این محصولات در تمرین خود استفاده کنید». علاوه بر این، به گفته هیل، کاربران Oura اغلب “انجیلی” هستند، زیرا آنها به دوستان و خانواده خود در مورد حلقه می گویند. این مدل جدید در فروشگاه این تجربه را تکرار خواهد کرد.

برای شروع همکاری، کاربران Oura Ring ابتدا می‌توانند ابزار Theragun را تگ کنند و مزایای داده‌های خود را در طول زمان ردیابی کنند و همچنین محتوای مراقبه TheraMind را تجربه کنند. این دو با هم به اضافه ، بر،ب‌ها به برنامه Oura برای مجموعه‌ای از واحدهای نگهداری سهام Thera،y ادامه خواهند داد.

نظریان گفت: «مصرف‌کنندگان یک راه‌حل کامل و جامع می‌خواهند و یک ا،یستم می‌خواهند». با این همکاری، او توضیح داد که Oura و Thera،y می‌توانند یک راه‌حل سلامت یکپارچه را به کاربران ارائه دهند که در آن نتایج به راحتی قابل ردیابی است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/thera،y-teams-up-with-oura-ring-1235392443/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با