الف بیوتی از طریق پیش بینی های وال استریت شکست می خورد – WWD


Elf Beauty با پایان سال مالی خود به روند پیروزی خود ادامه داد و پیش بینی های وال استریت را در سه ماهه چهارم خود پشت سر گذاشت زیرا شرط بندی هایش روی بازاریابی و محصولات قهرمان نتیجه داد.

شرکت زیبایی انبوه مستقر در اوکلند، کالیفرنیا، که برندهای آن شامل Elf Cosmetics، Keys Soulcare و Well People است، با ثبت هفدهمین سه ماهه متوالی رشد خود، در سه ماه منتهی به 31 مارس، فروش خالص 78 درصدی را به 187.4 میلیون دلار رساند و از تحلیلگران پیشی گرفت. پیش بینی 176 میلیون دلار

درآمد خالص 16.2 میلیون دلار در مقایسه با 1.6 میلیون دلار در سال قبل بود، در حالی که بر اساس تعدیل شده 23.8 میلیون دلار بود که از 6.9 میلیون دلار افزایش داشت. سود کاهش یافته تعدیل شده به ازای هر سهم 42 سنت بود، در مقایسه با 13 سنت در سال قبل و بسیار بالاتر از برآوردهای وال استریت که 29 سنت بود.

قیمت سهام آن پس از معامله در بازار حدود 11 درصد افزایش یافت و به 96.07 دلار رسید و به دلیل نتایج بهتر از حد انتظار، با 1.7 درصد افزایش به 86.45 دلار رسید.

ترنگ امین، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی Elf Beauty در مصاحبه با WWD خاطرنشان کرد که این شرکت در سه ماهه امسال 270 امتیاز از سهم بازار را به دست آورده و رتبه خود را به رتبه سوم در لوازم آرایشی انبوه در ایالات متحده رسانده است و بر اساس گزارش Covergirl، از Covergirl پیشی گرفته است. نیلسن

او اضافه کرد که «مهم» است که این برند به برند شماره یک در دسته لوازم آرایشی انبوه در Target تبدیل شده است، زیرا این ،ده فروش از همه افراد دیگر شروع کرده است زیرا اولین شریک ،ده فروشی Elf بود.

او گفت: «این خیلی سریعتر از چیزی که فکر می کردم اتفاق افتاد. ما فقط در چند سال آینده پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای دو برابر ، سهم بازارمان مانند چهار سال گذشته داریم.»

او بخشی از موفقیت خود را به استراتژی بازاریابی هوشمندانه خود، به ویژه در رسانه های اجتماعی، که اولین پذیرنده پلتفرم های متعددی بود، اختصاص داد. در اوایل سال جاری، الف اولین تبلیغ تلویزیونی خود را در جریان Super Bowl با بازی جنیفر کولیج، بازیگر “لوتوس سفید” پخش کرد.

انتظار می‌رود این استراتژی در سال مالی آینده ادامه یابد و Elf هزینه‌های بازاریابی و سرمایه‌گذاری دیجیتال را از 22 درصد فروش در سال مالی گذشته به محدوده بین 22 تا 24 درصد افزایش دهد.

امین گفت: “ما در بازاریابی حتی بیشتر سرمایه گذاری می کنیم زیرا کار کرده است و ما فرصت های زیادی را دیده ایم.”

به طور کلی، فروش خالص 48 درصد افزایش یافت و به 578.8 میلیون دلار در سال مالی 2023 رسید. درآمد خالص تعدیل شده 91.8 میلیون دلار بود، از 45.2 میلیون دلار.

برای سال مالی 2024، انتظار می رود فروش خالص بین 705 تا 720 میلیون دلار و درآمد خالص تعدیل شده بین 98.5 تا 100.5 میلیون دلار باشد.

این درآمد پس از آن به دست آمد که Elf اخیراً با فروش 497 میلیون دلاری، به ،وان شصت و سومین تولیدکننده بزرگ زیبایی در سال 2022 توسط Beauty Inc انتخاب شد.

یک مطالعه جداگانه WWD روی 104 شرکت جه، پوشاک، لو،، ،ده‌فروشی و زیبایی نشان داد که تنها 26 شرکت در فضا سال گذشته Dow را ش،ت دادند و Elf پیشتاز بود و 66.5 درصد افزایش یافت. این یک چرخش کامل بود زیرا در یک نقطه از سال 2019 سهام به زیر 8 دلار سقوط کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/e-l-f-beauty-surp،es-wall-street-forecasts-fourth-quarter-1235662797/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با