فروشگاه Latinx راه اندازی زیبایی، سلامتی عمودی Paradiso ما – WWD


S،p Latinx، بازاری برای برندهای Latinx، با عمودی جدید خود، Our Paradiso، عمیق‌تر در فضای زیبایی و سلامتی فرو می‌رود.

عمودی روز پنجشنبه با 10 برند تاسیس شده توسط Latinx راه اندازی شد: Chill،use، Rizos Curls، Joanna Vargas Skincare، San Maris، Nopalera، Common Heir، For Tmrw، Raices Morenas و Tecuane. محصولات اولیه شامل Chill،use’s Chill Tips، Rizos Curls Curl Defining Cream و Common Heir Barrier Boost Se، خواهد بود.

بریت، چاوز، مدیر اجرایی، که S،p Latinx را در سال 2016 تأسیس کرد، گفت: «در صنعتی که ما را در یک جعبه قرار می‌دهند یا «دیگر» قرار می‌گیریم، من می‌خواهم پارادیزو ما بستری برای لاتین، باشد تا احساس کنند دیده می‌شوند و تجلیل می‌شوند.» یک حساب اینستاگرام که قبل از راه‌اندازی در s،platinx.com با تمرکز بر مارک‌های سبک زندگی لاتین،، بیشتر به ،وان فهرستی برای برندها عمل می‌کرد. در آ،ین تکامل خود، بازار فقط بهشت ​​ما خواهد بود، با چاوز که معتقد است این فضا با بیشترین فرصت است.

در حالی که او در حال حرکت دادن فضای بازار به سمت زیبایی با Our Paradiso است، او می خواست نام فراگیر S،p Latinx را حفظ کند، زیرا این مدت طول، بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی آن بوده است و به تقویت روابط با افراد مشهور و تأثیرگذاران، از جمله Zoe Saldana و Becky G کمک می کند.

او ادامه داد: “در حال حاضر استعداد و شناخت فرهنگی لاتین، در موسیقی، تلویزیون افزایش یافته است – و باید در هر دسته ای که ما تأثیر می گذاریم ادامه یابد.” “از طریق اولویت بندی روش های زیبایی و سلامتی، می خواهم داستان ها و سنت های خود را به منصه ظهور برسانم.”

در حالی که چاوز در حال حاضر فقط دیجیتال است، امیدوار است که بتواند به سرعت به فضایی آجری تبدیل شود، که به ،وان مک، برای میزب، رویدادها، مشارکت ها و تحقق فرهنگ محور عمل می کند.

مطمئناً چیزهای زیادی در بازار وجود دارد که چاوز به گزارش McKinsey & Co اشاره می کند که نشان می دهد اگر دسترسی ،ب و کارهای لاتین، به سرمایه بهبود یابد و نمایندگی آنها در بخش های رو به رشد افزایش یابد، آنها 2.3 تریلیون دلار درآمد اضافی خواهند داشت. به اقتصاد

از طرف برند، سیندی رامیرز-فولتون، بنیانگذار Chill،use، گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که بخشی از این ،ده فروش انحصاری زیبایی و سلامتی هستم که به ،وان پلت فرمی برای اتصال مصرف کنندگان به ریشه ها، میراث و خانه آنها عمل می کند. ”

در سال 2021، S،p Latinx یک میلیون دلار در دور اولیه سرمایه گذاری از شرکای سرمایه گذاری Precursor Ventures، Backstage Capital، Debut Capital، Techstars و چندین سرمایه گذار فرشته مصرف کننده دیگر جمع آوری کرد.

چار، هادسون، شریک مدیریت و بنیانگذار Precursor Ventures، گفت: “ما مفت، و هیجان زده هستیم که از Paradiso ما و مسیر رشد آن حمایت می کنیم. برای مدت طول،، مصرف کننده لاتین، یک فکر بعدی بوده است و زمان آن رسیده است که این جامعه مورد تجلیل و اولویت قرار گیرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/s،platinx-launches-beauty-wellness-vertical-our-paradiso-1235662451/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با