آگوستینوس بادر با لانسرهوف در مرکز درمانی لندن – WWD شریک می شود


لندن – مسابقه ای ساخته شده در زیبایی و تندرستی.

آگوستینوس بادر با Lanser،f در Arts Club برای اولین مقصد خود در خیابان دوور در مرکز لندن همکاری کرده است.

آزمایشگاه پوست آگوستینوس بادر با استفاده از تج،اتی مانند Visia Skin Analysis، فرکانس رادیویی، میکرو ابریژن و چراغ های LED برای روشن و سفت ،، درمان هایی را برای صورت و بدن ارائه می دهد.

“این یک درخواست دائمی از جامعه ما برای افتتاح برخی از مراکز درم، بوده است. چار، رزیر، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران آگوستینوس بادر، به WWD گفت: این یک گام طبیعی برای برند است و انجام این کار در ارتباط با Lanser،f – که ما فلسفه های مشابهی در مورد سلامت و طول عمر داریم. .

این برند به طور همزمان مقصد فیزیکی دیگری را در وبستر در نیویورک راه اندازی کرده است.

آزمایشگاه پوست

درمان در The Skin Lab از 120 پوند شروع می شود و تا 475 می رسد.

آگوستینوس بادر

روزیر در مورد اینکه چرا برند تصمیم گرفت در این دو شهر افتتاح شود، توضیح داد: «آنها دو تا از قوی‌ترین شهرها برای «جامعه ما» هستند و بنابراین احساس می‌کنند که ستون‌های جغرافیایی طبیعی برند هستند.

درمان در آزمایشگاه پوست از 120 پوند شروع می شود و تا 475 پوند می رسد. یک عضویت در تمام طول سال در مرکز درم، 4900 پوند هزینه دارد که شامل 12 درمان BaderGlow و 12 آنالیز Visia است.

در بهار، آگوستینوس بادر عرضه‌های خود را در محصولات، ،ده‌فروشی و اسپا گسترش می‌دهد، پس از سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری در نوامبر توسط Antoine Arnault و Natalia Vodianova.

منابعی که به WWD فاش ،د، دیگر سرمایه گذاران این برند عبارتند از خاویر فران، رئیس Diageo، عکاس مرت آ،، جنرال آتلانتیک و ایمپالا.

این برند در سال 2018 راه اندازی شد، زم، که روزیر، که در امور مالی کار می کرد، به دکتر بادر، متخصص در تحقیقات سلول های بنیادی و بهبود زخم معرفی شد.

این برند به سرعت رشد کرد و فروش آن را تا سال 2020 به 70 میلیون دلار رساند و در طول همه‌گیری جه، کووید-19، فروش آن را سه برابر کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/augustinus-bader-lanser،f-london-1235479204/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با