دختر وینتنر سومین محصول مراقبت از پوست، یک پاک کننده را منتشر کرد – WWD


سومین محصول Vintner’s Daughter رسید.

همچنین، 10 سالگی این برند مراقبت از پوست کالت دارد – نقطه عطفی که آپریل گارگیولو، شراب‌ساز تبدیل به مراقبت از پوست، در مأموریت ثابت خود برای توانمندسازی مصرف‌کنندگان از طریق محصولاتی تمیز، نوآور و مهم‌تر از همه ارزش‌های آن را تأیید می‌کند. صبر کن.

ما استانداردهای خود را جدی می‌گیریم، بنابراین راه‌اندازی محصولات زمان می‌برد. هیچ راه دیگری برای انجام آن وجود ندارد، “گارگیولو گفت.

بیش از چهار سال در حال ساخت – یک ابدیت ظاهری در چرخه راه اندازی محصول مشابه چرخ همستر امروزی – پاک کننده فعال تمدید دختر Vintner اکنون در وب سایت این برند با قیمت 98 دلار در دسترس است.

به گفته این برند، این فرمول از فرآیند است،اج اختصاصی Gargiulo، Phyto Radiance Infusion، استفاده می کند تا ،یبی “زیبایی پوست” از مواد معدنی، آنتی ا،یدان ها و 19 عصاره گیاهی از جمله آلو کاکادو، برگ آلوئه، دانه آفتابگردان و کندر ایجاد کند.

آوریل گارگیولو، بنیانگذار دختر وینتنر.

آوریل گارگیولو، بنیانگذار دختر وینتنر.

عکاسی سوفی لین برارد

گارگیولو می‌گوید: «پاک‌کننده چیزی است که ما دائماً درباره آن سؤال و درخواست داریم، اما فراتر از ایجاد یک محصول برای پا،ازی پوست، ارائه پشتیب، چند بعدی از پوست برای ما مهم بود.

این پاک‌کننده بیش از یک گسترش دسته‌بندی، اولین فرمول محلول در روغن و آب این برند را تا به امروز نشان می‌دهد (برای جمع‌بندی: اولین محصول این برند، سرم گیاه‌شناسی فعال، یک فرمول محلول در روغن بود، در حالی که Active Treatment Essence در 2019 به ،وان مکمل مبتنی بر آب برای سلف خود).

ما فرمول بندی نکردیم [the cleanser] به این ترتیب فقط می‌توان گفت که این کار را انجام دادیم، اما می‌تو،م جامع‌ترین محصول را ارائه دهیم: محصولی که می‌تواند تمام روغن‌ها، ،یفی‌ها و آرایش روی پوست شما را امولسیون کند، اما همچنین موادی مانند دم ، و کندر را ارائه دهد که می‌تواند به بهبود و بهبودی کمک کند. گارگیولو گفت: پوست را روشن کنید.

منابع صنعتی ،ن می زنند که این پاک کننده می تواند 3.5 میلیون دلار در سال اول فروش داشته باشد، هرچند گارگیولو در مورد این ،ن ها اظهار نظری نکرد.

گارگیولو گفت: «ما به دنبال گیاه، بودیم که در طول تاریخ و در طول فرهنگ‌ها ثابت شده است که به تقویت گردش خون در پوست کمک می‌کنند.

ما در مورد استانداردهای کیفیت و مهارت خود نظم و انضباط داریم، زیرا می د،م که این دو چیز هستند که عملکرد ما را هدایت می کنند. هر کاری که ما انجام می دهیم در خدمت ماموریت خود است تا جامعه ما احساس شادی، قدرد، و شایستگی را در پوست خود داشته باشد.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/vintners-daughter-cleanser-skin-care-beauty-1235479246/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با