آموزش کرم پودر دائم با تدریس مدرس حرفه ای دکتر تاتو ایران-رژ دونی

مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد. این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند. این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. تصور کنید دیگر لازم نباشد کرم پودر استفاده‌ کنید، و بدون آن پوستی صاف، شفاف و روشن داشته‌ باشید.

  • در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.
  • سایت کلینیک زیبایی مرجع معرفی و نوبت دهی کلینیک های زیبایی و کاشت مو در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران می باشد .
  • کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.
  • از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد.

همه ی این مشکلات رو میشه تا حد قابل توجهی با انوع روش های جوانسازی صورت برطرف کرد. برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره. ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت.

دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است. همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند. اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود. در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند.

رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند.

اکثر پیری ها بیرونی هستند و عواملی مانند تغذیه نادرست ، مصرف مشروبات الکلی ، سیگار ، دارو و رژیم پوستی نامناسب منجر به آن میشود. سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود. کشور لهستان بوده و در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار ساخته شده است و بعد از آن مورد استقبال مردم استرالیا در سیدنی و مردم رومانی در بخارست قرار گرفت و صنعت آرایش و زیبایی را متحول کرد و در سال ۲۰۱۴ انقلاب عظیمی در این حوزه به وجود آورد.

مرجع کلینیک های زیبایی ایران

لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم و توضیحات بیشتر رو خدمتتون ارائه میدم. پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. یکی دیگر از تاثیرات مثبتی که بر روی پوست می گذارد، خنثی کردن و از بین بردن تمامی رادیکال‌های آزاد در پوست می باشد. کلیه حقوق مادی این وبسایت متعلق به کلینیک دایموند می باشد.هرگونه کپی برداری از این مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید.

کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیک جدیدی است که میتواند به شما در برطرف کردن لک ها و تیرگی پوست کمک کند. دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه. البته وجود فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت خطرات جدی برای پوست دارند. در این مقاله سعی کردیم هرآنچه که قبل از استفاده از روش مزووایت یا کرم پودر دائم برای زیباسازی پوست صورتتان، لازم است بدانید؛ در یک مجموعه‌ی کامل به شما ارائه دهیم. ناگفته نماند بهتر است انجام این روش را به یک پزشک مجرب بسپارید؛ تا خیالتان آسوده‌تر باشد.

هزینه انجام کرم پودر دائم چقدر است؟

هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند. در ادامه ی مطلب، به ترکیبات مضر در کرم پودرهای دئمی تقلبی نیز اشاره کرده ایم. در این روش برخلاف زمانی که از کرم پودر استفاده می‌کنید؛ منافذ پوست بسته نمی‌شود.

برخلاف کرم‌های پایه آرایشی، سبب مسدود شدن منافذ نخواهد شد لذا پوست به‌راحتی می‌تواند نفس بکشد. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. مشاوران گلدن فیس، محصول، تجهیزات و … مورد استفاده شما را معرفی می نمایند.