آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

همیشه برای حفظ سلامت ناخن‌ها از مرطوب کننده استفاده کنید. حفظ رطوبت ناخن‌ها مانع از شکستگی و ترک خوردگی آن‌ها می‌شود. برای رطوبت رسانی ناخن‌ها کافی است از کرم مرطوب کننده دست و صورت خود روی ناخن‌ها استفاده کنید.

  • برای هر ناخن این روند را تکرار می‌کنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد.
  • عوارض کاشت ناخن پا در بسیاری از مواقع در مقایسه با دست بسیار خطرناک‌تر است.
  • با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود.
  • ناخن‌های خود را قبل از کاشت مانیکور نکنید زیرا حذف کوتیکول، ناخن‌ها و پوست اطراف آن‌ها را مستعد ورود باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها می‌کند.

متوسط ​​سرعت رشد ناخن ها 0.1 میلی‌متر در روز (یا 1 سانتی‌متر در 100 روز) است. میزان دقیق رشد ناخن به عوامل متعددی از جمله سن، جنس فرد و فصل بستگی دارد. ناخن‌های دست به طور کلی در جوانان، مردان و در فصل تابستان سریع‌تر رشد می‌کنند. ناخن‌های دست راست یک فرد راست دست سریع‌تر از ناخن‌های دست چپ رشد می‌کند. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود.

اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد. یکی از مهم ترین عوارض کاشت ناخن، التهاب دور ناخن، خرد شدن ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و تغییر رنگ ناخن از بستر آن (انیکولیز) است. در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود.

همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. با اینکه مطالعات هنوز ارتباطی بین کاشت مکرر ناخن و سرطان پیدا نکرده اند، اما بهتر است برای حفظ سلامت فردی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم. چرا که تردد و شلوغی آرایشگاه ها معمولا به ضرر هنرجو تمام می شود و در عین حال خیلی از مربیان که در آموزشگاه تدریس می کنند مجبور به انجام خدمات برای مشتریان خود نیز می باشند و همین امر موجب تمرکز پایین مربی می شود. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

چندی پیش دو نمونه سرطان پوست در انگلیس گزارش شد که دقیقا مرتبط با کاشت ناخن بود. متخصصان دلیل این موضوع را استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن اعلام کردند. رنگ این نوع عفونت سبز است و زیر ناخن های طبیعی بلند هم ممکن بروز کند، اما با نفوذ آب داخل ناخن مصنوعی احتمال آن بالاتر می رود. کاشت ناخن در شرایطی که به ویژه فرد سعی می کند از ناخن بلند خود استفاده های نادرستی مانند باز کردن در قوطی و… داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود و زمینه را برای جدا شدن لایه سطحی ناخن از بستر فراهم کند.

کاشت ناخن با توجه به فرم ناخن ها

اما در کنار تمامی این موارد، ناخن به عنوان یکی از ابزار نمایش زیبایی در بدن انسان شناخته شده است. این قسمت از بدن سال‌های بسیاری است که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته و آن‌ها سعی می‌کنند با روش‌های متنوعی آن را زیباتر جلوه دهند. ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود.

بعد از خشک شدن، یک قلم طراحی ناخن بردارید و با لاک مشکی، خط لبخند ناخن‌ها را مشخص کنید. در مرحله بعد، براش لاک را برداشته و از خط لبخند تا نوک ناخن‌ها را رنگ مشکی بزنید. همانند رنگ طلایی، رنگ نقره‌ای نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای با کاشت ناخن مشکی به وجود می‌آورد. برای این کار ایده‌های بسیاری وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین آن‌‌ها استفاده از لاک اکلیلی به رنگ نقره‌ای است.

تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد. کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید.

مدل آرایش چشم زیبا مخصوص زمستان

حال در این بین برخی از افراد وجود دارند که تنها به کلاس های رفع اشکال نیاز دارند که این افراد می توانند تنها با گذراندن دوره های مربوطه تجربه خود را بالا ببرند. برخی از ناخن کارها با ثبت نام در دوره های طراحی قصد دارند تا تمامی طراحی های جذاب و مدرن را یاد بگیرند. اشعه UV برای خشک کردن ژلیش یا پودر ژلی در فرایند کاشت ناخن استفاده می شود. افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند بهتر است زیر نظر متخصص یا پزشک پوست باشند تا با دیدن هرنوع نشانه مشکوک، مورد را با پزشک خود در میان بگذارند.

ویدیو توضیحات وسایل مهم دوره آموزش کاشت ناخن

برای ازبین‌ بردن بیماری قارچی هر سه ماه یکبار می‌توانید چند قطره از اسانس ضدقارچ را با ۱۰ قطره روغن زیتون یا نارگیل مخلوط و برروی ناخن قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ناخن‌ها را بشورید. سپس با بافر روی سطح ناخن میکشیم تا سطحی صاف تر و یکدست تر بدست آید. توصیه می‌شود روی چسب ناخن را کاملاً تمیز نگه دارید و بطری چسب را به حالت عمودی قرار دهید تا بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید. سعی کنید چسبهای با ماندگاری بالا را برای این منظور استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار به ناخنهای خود فرصت دهید تا هوای تازه را نفس بکشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار