آزمایشگاه Pat McGrath در بریتانیا بزرگ می شود، افتتاحیه در H Beauty، Flannels – WWD


آزمایشگاه پت مک گراث در حال آماده شدن برای تصاحب بریت،ا است، و با قضاوت از پاسخ مشتاقانه در جریان رویداد اخیر کلاریج، عرضه سراسری آن مدت‌ها به تعویق افتاده است.

Dame Pat McGrath هنگام ارائه ظاهر باند، روندهای آینده و گزیده ای از محصولات برند خود، نویسندگان زیبایی را در هیجان خود نگه داشت.

او همچنین در مورد پوشیدن نوارهای صورت صحبت کرد. استدلال کرد که او Divine Skin: Rose 001 The Essence به اندازه کافی برای نوشیدن خوب بود. و یک دفعه خط چشم را برداشت و گفت: “همه شما می تو،د این نگاه سرمه را انجام دهید – من هیچ بهانه ای نمی خواهم.”

در طول مراسم، رفیق مک گراث، گویدو پالائو، برای گفتن سلام تکان خورد – حرکتی که باعث تشویق سریع حضار شد – در حالی که نیک، گس، سرش را از در بیرون زد و او را بوسید.

مک گراث متولد ،یسی و مستقر در نیویورک در لندن پیش از یک فشار بزرگ در بریت،ا در ماه آینده بود. نام تجاری او بسیار فراتر از Selfridges گسترش خواهد یافت، جایی که به طور انحصاری در سال 2019 راه اندازی شد و بیش از 20 ویندوز را در اختیار گرفت.

Pat McGrath Labs در چهار فروشگاه H Beauty در ،ستان و اسکاتلند راه اندازی خواهد شد. چهار مورد دیگر در Flannels در ،ستان و ایرلند شمالی. در Cult Beauty و در Sep،ra، که، همانطور که گزارش شده است، پس از ،ید Feelunique.com در سال گذشته، در 17 اکتبر در بریت،ا راه اندازی می شود.

بریت،ا دومین بازار بزرگ آزمایشگاه پت مک گراث پس از ایالات متحده است و با توجه به سابقه بریت،ایی مک گراث، بازار مهمی است. افتخار ملکه الیزابت دوم در سال 2021 و همکاری با مجلات و برندهای اروپایی.

نگاهی به فضای جدید آزمایشگاه پت مک گراث در لیورپول، ،ستان.

بریت،ا کوچکتر از ایالات متحده است، اما بازار مهمی است که برای قلب ما بسیار عزیز است. تیری مامان، مدیر عامل جه، این شرکت گفت: به زودی آزمایشگاه پت مک گراث را در سراسر بریت،ا خواهید دید.

او گفت که رقابت در بریت،ا وحشیانه است، اما این برند پتانسیل بالایی دارد و مخاطبان لو، مشتاقی دارد. برنامه هایی برای انواع انحصاری ها و فعال سازی ها در فروشگاه های مختلف و آنلاین وجود دارد.

راه اندازی بریت،ا بخشی از یک استراتژی گسترده تر گسترش بین المللی و دیجیتالی است که شاهد گسترش این برند در خاورمیانه، هند و اروپای قاره ای بوده است. آزمایشگاه Pat McGrath نیز قرار است در سرزمین اصلی چین راه اندازی شود.

مک گراث در پاسخ به سوالی درباره عادات مشتریان بریت،ایی، گفت که آنها شبیه به آنچه که در ایالات متحده می بینند، اینجا در خانه من هستند. [country]، عاشق نو بودن و رنگ بازی ،، خوش گذر، و جسارت هستند. در آمریکا هم همینطور است. من همیشه احساس کرده ام که بین این دو هم افزایی وجود دارد.»

او همچنین گفت که ،ید فیزیکی در فروشگاه با سر و صدا بازگشته است.

فکر می‌کنم مردم از حضور دوباره در فروشگاه‌ها بسیار هیجان‌زده هستند. مک گراث گفت: آنها از اینکه می توانند خانه های خود را ، کنند و رنگ ها را تجربه کرده و لمس کنند خوشحال هستند و افزود که او هیجان ،ید در دوران کودکی را به یاد می آورد و به محصولات زیبا نگاه می کرد. همیشه آرزو بود. شما بیشتر می خواستید، می خواهید احساس کنید و ببینید. همه این چیزها هنوز مهم هستند.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/pat-mcgrath-labs-goes-big-uk-opening-h-beauty-flannels-online-1235383466/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با