آرایش صورت روژا شاپ

می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید. از زدن بیشتر از دو لایه ریمل خودداری کنید؛ در غیر این صورت چهره‌تان حالت غیرطبیعی و عجیبی پیدا می‌کند. ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود. استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.

  • اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید.
  • آرایش کردن می تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شود؛ پس بهتر است در همان ابتدا صورت خود را شسته و تمیز کنید .
  • محو کردن خط چشم یکی از کار هایی می باشد که کمی تواند به چشم های شما حالت طبیعی تری بدهد از این رو بهتر است سعی کنید این…
  • اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید.

اغلب آرایشگران، زیر چشم‌ها، اطراف سوراخ‌های بینی و هرگونه لکه را با کانسیلر می‌پوشانند. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید. شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید.

آموزش تصویری آرایش ابرو با مداد

محصولات کانتورینگ با فرمولاسیون‌های پودری، مایع و کرم عرضه می‌شوند که نوع پودری آن بهترین گزینه برای مبتدیان است. در این مرحله، با استفاده از یک براش زاویه‌دار، فک، استخوان گونه، اطراف خط رویش مو و دو طرف بینی را کانتور کنید. توجه داشته باشید که کانتور صورت، کمی به طول می‌انجامد، اما جلوه‌ای خاص به صورت شما می‌دهد. اگر با محصولات کانتورینگ آشنایی ندارید، می‌توانید از برنزر استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید.

به فصل برگزاری عروسی خود توجه داشته باشید

د و استفاده از ابزاری چون سایه‌های چشم کاربرد کمتری در آرایش کلاسیک دارند. از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید. استفاده از فرمژه باعث می شود تا مژه هایتان در هنگام ریمل زدن به هم نچسبند. یک خط چشم خوب و طبیعی فقط و فقط با بارها و بارها تمرین به‌دست می‌آید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید.

پودر فیکس

برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.