زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس

علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست.

  • برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید.
  • از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید.
  • روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته یک سایه تیره بزنید.

اگر درباره این مطلب و ترتیب صحیح آرایش صورت پرسشی دارید، می توانید زیر این پست بنویسید. استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد. اگر به زاویه سازی صورت علاقه دارید، در این مرحله می توانید این کار را انجام دهید. کمی از کانتور تیره بردارید و از بخش استخوان فک بالا و گوشته صورت شروع نمایید. تا گوشه های صورت و گونه کمی تیره شود و رژ گونه به خوبی گونه های شما را برجسته کند.

چگونگی استفاده از کانتور و کانسیلر + عکس

دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید. رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد.

روش صحیح زدن کرم پودر

مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد. در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود. غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود. مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند.

نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید. لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند. می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید.

۴ مشکل که بالم لب حل میکنه + معرفی بهترین برند ها

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. در این سبک از آرایش از آرمان های استایل مینیمال پیروی میکند.