آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد. به عنوان مثال اگر مژه‌های کوتاهی دارید، از ریمل بلندکننده استفاده کنید و یا اگر تار مژه‌های شما نازک است از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید. به این صورت که ماساژ را از چانه شروع و به اطراف گونه‌ها برسید. هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای پارسی زبانان عزیز در سراسر دنیاست. عدم اختصاص زمان مناسب برای انجام آرایش در روز عروسی می تواند فاجعه بار باشد.

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. بهترین انتخاب برای پوست تیره رنگ کرم بژگرم و یا بژ طبیعی است.

  • اساسا با کمک یک میکاپ آرتیست، میتوان به این ظاهر مطلوب و هنری دست یافت.
  • بعد از انتخاب رنگ، نوبت به انتخاب ابزار آرایشی می‌رسد.
  • با انجام چند مرحله ساده می توانید آرایش لایت و ملایمی را داشته باشید.
  • سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید.
  • یک برس را داخل پودر فیکس یا پودر بیک (ترجیحا از نوع سفت‌کننده) بزنید و آن را روی صورت خود اعمال کنید.
  • رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد.

با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند.

علاوه بر آن اگر امکان تمدید آرایش خود را ندارید، از رژ لبهای ۲۴ ساعته و محصولات فیکساتور استفاده کنید تا کمترین تغییر را با بیشترین ماندگاری داشته باشد. یادتان باشد نباید کانسیلر یا کرم پودر را زیاد و به طور افراطی روی صورت زد. قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند.

استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.

در این مطلب از مجله آرایشی وقت مد، با 15 مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ در دنیا آشنا خواهید شد و آموزش خواهید دید. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می رسد اما اگر رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد ، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید رسید. اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید.

مدل آرایش عروس جدید

قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود چند مدل مختلف رژ لب تهیه کنید.

رژ گونه

بدین صورت که آرایش چشم، لب، گونه و به کل صورت فقط از یک رنگ پیروی میکند. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید. برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید.

آخرین چیزی که در روز عروسی نیاز دارید این است که لب هایتان را با یک رژ لب صورتی یا قرمز بپوشانید. همیشه توصیه می کنیم از رژ لب های ماندگار مانند LipSense برای داشتن لب های بی نقص و با رنگ ماندگار استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از رژگونه، میکاپ خود را تکمیل کنید و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد. در مرحله بعد، با استفاده از یک براش، رژگونه را روی سیب‌های گونه‌های خود اعمال کنید تا میکاپ صورت شما را ظریف و طبیعی کند. شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود. از سوی دیگر، فونداسیون که در اغلب مواقع کرمپودر است، برای زیباسازی رنگ پوست و پوشش عیوب آن استفاده می‌شود.

کانسیلر Conceal And Hydrate رولوشن Revolution ا برند :

یک برس را داخل پودر فیکس یا پودر بیک (ترجیحا از نوع سفت‌کننده) بزنید و آن را روی صورت خود اعمال کنید. توصیه ما این است که در این مرحله هم روی ناحیه‌ T تمرکز کنید. اگر مناسبت خاصی در پیش دارید یا می‌خواهید یک روکش صاف‌تر ایجاد کنید، می‌توانید از تکنیک «بیک» نیز استفاده کنید.