مصرف کنندگان سیاه پوست در رده سلامتی – WWD مورد توجه قرار نمی گیرند


در حالی که رده سلامتی به رونق خود ادامه می دهد، نیازهای مصرف کنندگان سیاه پوست برآورده نمی شود.

بر اساس گزارشی از McKinsey & Co، بین 47 تا 55 درصد از مصرف کنندگان سیاه پوست که حدود 14 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند، گفتند که برای رفع نیازهای خود به خدمات و محصولات سلامت بیشتری نیاز دارند. این شرکت گزارش می دهد که خدمات رس، به مصرف کنندگان سیاه پوست یک فرصت 300 میلیارد دلاری است و غذا و مراقبت های بهداشتی دو مورد از پنج دسته اصلی هستند که در آن به مصرف کنندگان کمتر خدمات داده می شود. با این حال، انتظار می‌رود که هزینه‌ها افزایش یابد – ،ن زده می‌شود مصرف مصرف‌کنندگان سیاه‌پوست تا سال 2030 به 1.7 تریلیون دلار برسد.

برای مصرف‌کنندگان سیاه‌پوست، ،ید در مقوله سلامتی نقاط دردسر بسیاری دارد، از جمله عدم وجود نمایندگی از نظر تصویر برند، بنیان‌گذاران و مدیران. علاوه بر این، برندهای تحت مالکیت و رهبری سیاه‌پوستان با موانع مستمری برای ورود به این دسته مواجه هستند – بسیاری از بنیان‌گذاران بیش از حد تحت نظارت و تامین مالی هستند، که مقیاس‌پذیری را دشوار می‌کند.

به گفته تیف، برنز، شریک ارشد مستقر در آتلانتا در مک کینزی، نظرسنجی های مصرف کنندگان زیبایی نشان می دهد که سفر ،یدار سیاه پوست از لحظه کشف مانع می شود.

او گفت: «اولین چیز این بود که مصرف‌کنندگان سیاه پوست احساس نمی‌،د که پیام‌های بازاریابی منع، کننده آن‌ها هستند.

از آنجا، تجربه تنها دشوارتر می شود – نظرسنجی نشان داد که فروشگاه ها اغلب دور هستند، محصولات اغلب موجود نبودند و همکاران برای پاسخ به سؤالات مصرف کنندگان تلاش می ،د. مک کینزی به حداقل رساندن دسرهای زیبایی به ،وان یک گام کلیدی در افزایش دسترسی اشاره می کند. برنز گفت که در مورد سلامتی هم همینطور است.

او گفت: «فقط دسترسی به تعداد زیادی از محصولات و دسته‌های مختلف وجود ندارد و متأسفانه سلامتی تفاوتی با هم ندارد. فقدان نمایندگی، هم از نظر تصاویر برند متنوع و هم از نظر دسترسی گسترده به برندهای متعلق به سیاه، همچنان یک مسئله است.

تحقیقات نشان می دهد که وقتی شخصی خود را در یک برند منع، می کند، احتمال بیشتری دارد که ،ج کند. برای مثال، نیلسن به این موضوع اشاره می‌کند که 59 درصد از مصرف‌کنندگان سیاه‌پوست به احتمال زیاد از برندی ،ید می‌کنند که شامل افرادی از گروه هویتی آنها در تبلیغات است.

ترینیتی موزون ووفورد، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Golde، پس از احساس عدم نمایندگی و برآورده نشدن نیازهای سلامتی او، مانند بسیاری از مصرف کنندگان سیاه پوست امروزی، شروع به ساخت برند سلامت و زیبایی متمرکز بر سوپر غذا کرد.

Mouzon: «من به مقوله سلامتی نگاه می‌کردم و احساس می‌کردم که شخصاً بین این نوع گرانولای ترد که در فروشگاه‌های مواد غذایی بهداشتی محلی پیدا می‌کنید و آنچه در آن لحظه مرسوم بود، که این موج جدید پیشنهادات فوق‌العاده لو، بود، گرفتار شدم. ووفورد گفت. من به ،وان یک زن جوان رنگین پوست، خود را در هیچ یک از این فضاها نشان ندادم. به نظر می‌رسید که در آن زمان چیزی کاملاً گم شده بود که این مفهوم سلامتی و مراقبت از خود را در نظر گرفت و آن را برای همه قابل دسترس کرد.»

ترینیتی موزون ووفورد

ترینیتی موزون ووفورد از گلد

ع، از Golde

به منظور اطمینان از قابل دسترس بودن برند، موزون ووفورد بر ایجاد محصولات مقرون به صرفه و کارآمد و ایجاد نمایندگی در تمام بازاریابی و پیام‌رس، گلد تمرکز کرد.

«این جایی است که صنعت سلامتی بازار وسیع‌تر زیبایی را در آن بازنمایی بسیار مهم است. با این حال، امروز، کمبود ،ب و کارهای سیاهپوست در فضای سلامتی وجود دارد.

محصولات طلایی

این فقدان سنتی نمایندگی سیاه در فضای سلامتی باعث شد تا دوین مک‌گی و بریت کرکلند Deon Li، را راه‌اندازی کنند، یک نام تجاری موضعی و قابل بلعیدن سلامتی که پاییز امسال با دو محصول استرس مبتنی بر آداپتوژن راه‌اندازی شد (اگرچه این برند قصد دارد به سایر دسته‌های سلامتی گسترش یابد). .

محصولات دیون لیبرا

مک گی خاطرنشان کرد که رویکرد دئون لیبرا به بسته بندی، یک تمایز کلیدی برای این برند است. به گفته مک گی، در بررسی فالوورهای اینستاگرام، مصرف‌کنندگان سیاه‌پوست گفتند که رنگ قرمز «به آن‌ها احساس باهوش، جسور، جذاب و شایسته می‌دهد».

حسن نیت

مک گی پس از از دست دادن پدرش در اثر حمله قلبی ناشی از استرس، به فضای سلامتی فرو رفت. در حالی که او از طریق آداپتوژن‌ها تسکین می‌یابد، تلاش می‌کرد تا برندی را پیدا کند که خودش را در آن ببیند، حتی اگر تحقیقات سراسری نشان می‌دهد که جوامع سیاه‌پوست نرخ بالاتری از استرس مزمن دارند.

مک‌گی: «ما حتی از زم، که وارد درب برخی از این موسسات می‌شویم، یا زم، که برخی از این مارک‌ها را آنلاین می‌،یم، خودمان را نمی‌بینیم، پس اگر هرگز خودم را نبینم، چگونه می‌توانم بدانم که این برای من من، است.» گفت.

دوین مک گی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Deon Li،

مک گی و کرکلند به جای اینکه منتظر بمانند تا برندی نماینده گروه متنوعی از مصرف کنندگان باشد، تصمیم گرفتند خودشان آن را ایجاد کنند.

مک گی گفت: «بازی با ،یب‌های مختلف آداپتوژن در خانه یا ،یب ، آداپتوژن‌های منفرد، متوجه شدم که این کار چقدر می‌تواند برای سیاه‌پوستان مفید باشد. “در حالی که ما در حال ایجاد محصولاتی هستیم که برای همه مفید است، من همیشه می گویم: “ابتدا محصولاتی را برای سیاه پوستان ایجاد می کنم”، زیرا ما همیشه فکر بعدی هستیم.”

Mouzon Wofford، McGhee و Kir،d با حضور در بازار اخیراً به یک کشف کلیدی دست یافته‌اند: مصرف‌کنندگان می‌خواهند بیشتر از بنیان‌گذاران بشنوند.

برای Mouzon Wofford، این به ایمیل‌هایی مستقیماً از طرف او و یکی دیگر از بنیانگذاران Golde، Issey Kobori (به‌جای پیام‌های برند عمومی)، به‌روزرس،‌های وب‌سایت برای تأکید بر داستان تأسیس و ارتباط مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

برای تیم Deon Li،، یک پاد،ت با ،وان “استرس و بسیار مورد علاقه” در افق است تا به مصرف کنندگان آموزش دهد و با آنها در سطح شخصی تر ارتباط برقرار کند.

بریت کرکلند، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Deon Li،

کرکلند گفت: “برای ما مهم است که خودمان را بیشتر نشان دهیم.” مردم به ما آمده اند و می گویند خودت را بیشتر نشان بده. مردم واقعاً می‌خواهند شما را ببینند، می‌خواهند شما را بشنوند… من فکر می‌کنم به این دلیل است که ما در سفرهای سلامتی/سلامتی خود بسیار شفاف هستیم.»

خط مراقبت از واژن با مشتقات گیاهی بئاتریس دی،ون موسس شرکت Honey Pot بیشتر موفقیت خود را به این نوع اصالت و ارتباط نسبت می دهد. این برند میزبان رویدادها و آموزش در طول سال است. به ،وان مثال، در این ماه این برند میزبان سری Reclaiming Wellness خود با همکاری Target در کالج ها و دانشگاه های تاریخی سیاه (HBCUs) در سراسر کشور برای جشن گرفتن جامعه، فرهنگ و سلامتی بوده است.

محصولات شرکت ه، پات

گرد هم آوردن متخصصان برای داشتن مکالمات واقعاً زیبا و سپس اجازه دادن به انسان هایی که ما را تماشا می کنند و مکالمات را تجربه می کنند، بتوانند با افکار یا سؤالات یا احساسات یا عواطف خود و یا هر چیز دیگری به آن ها تکیه کنند و در آن بسنجید، این نوع انتقال انرژی است. دی،ون گفت که چگونه یک رابطه بسیار زیبا و معتبر ایجاد می کنید.

اوا گویکوچیا، بئاتریس دی،ون و کاترین بالسام شوابر

بئاتریس دی،ون

از بنیانگذاران گرفته تا اتاق هیئت مدیره گرفته تا تصاویر برند، این تنوع نه تنها توسط مصرف کنندگان جستجو می شود، بلکه برای ایجاد خود دسته بندی ضروری است.

همیشه می‌تو،د ،ب‌وکاری داشته باشید که در اتاق‌های هیئت‌مدیره‌شان تلاش می‌کنند بفهمند چگونه به بازار سیاه دسترسی پیدا کنند، اما مهم‌ترین کاری که می‌تو،د انجام دهید این است که سیاه‌پوستان را به این مکالمات دعوت کنید تا مطمئن شوید که رهبران بازاریابی سیاه‌پوست، کارآفرینان سیاه‌پوست، واقعاً وجود دارند. موزون ووفورد گفت که این ایده را درمورد اینکه سلامتی باید برای آن جامعه چگونه باشد، رهبری می کند.

در حالی که نمایندگی و تجربیات مثبت ،ید برای دستیابی به مصرف کنندگان کلیدی است، تعهدات مالی سرمایه گذاران و ،ده فروشان برای مارک های تحت مالکیت سیاهان اولین گام در ارائه واقعی این مارک ها به بازار است.

موزون ووفورد گفت: “به طور گسترده ای پذیرفته شده است که بنیانگذاران سیاهپوست تمایل دارند بیش از حد تحت نظارت و حمایت مالی قرار گیرند.” این احساس توسط تیم Deon Li، مطرح شد.

طبق داده‌های TechCrunch، بنیان‌گذاران سیاه‌پوست در سال 2022، 1 درصد از کل سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر را در ایالات متحده دریافت ،د. از 4.3 میلیارد دلار در سال 2021 به 2.3 میلیارد دلار در سال 2022 در همه دسته ها کاهش یافت.

مک‌گی گفت: «نمی‌دانم این تصور که شرکت‌های سیاه‌پوست فقط به مشاوره و راهنمایی نیاز دارند، از کجا نشأت می‌گیرد، زیرا ما به شدت به بودجه نیاز داریم، اگر حتی بیشتر از همتایان غیرسیاه‌مان نباشد». «میزان برنامه‌های کمک مالی و انکوباتورهایی که از سال 2020، از زمان کشته شدن جورج فلوید، ظاهر شده‌اند، بسیار زیاد است. در حالی که ما به دسترسی و دانش نیاز داریم تا بتو،م به درستی یک ،ب و کار را اداره کنیم… اگر پول لازم برای ساختن شرکت را نداشته باشم، آنها نمی توانند کاری برای من انجام دهند.”

شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز از جمله Debut Capital رویکردی مبتنی بر مأموریت را اتخاذ کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که بنیان‌گذار، که از لحاظ تاریخی بودجه کمتری دارند، می‌توانند برندهای خود را مقیاس‌بندی کنند.

پیلار جانسون، یکی از بنیانگذاران، گفت: «مأموریت و تز کلی ما سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های سیاه‌پوست، لاتین و بومی است… آن‌ها محصولات و خدماتی را ایجاد می‌کنند که زندگی را آسان‌تر یا فراگیرتر برای بازارهای کم‌کار در اولویت قرار می‌دهند.» و شریک مدیریتی در Debut Capital.

برای جانسون، شرکت های ماموریت محور و سرمایه گذاران BIPOC همچنان محرک های کلیدی در حمایت از برندهای متنوع خواهند بود.

من یک زن سیاه‌پوست مکزیکی هستم و به همین دلیل مصرف‌کننده‌ای هستم که نمایندگی کمتری دارد. وقتی با بنیان‌گذاران کم‌نمایش ملاقات می‌کنم، به‌ویژه در مورد سلامتی و زیبایی، آن را دریافت می‌کنم زیرا مصرف‌کننده هستم. من می دانم که پیدا ، محصولی که من را به ،وان یک مصرف کننده در اولویت قرار دهد، سخت است.

برندهای تاسیس شده توسط BIPOC نیز ابتکاراتی را برای حمایت از سایر بنیانگذاران ایجاد کرده اند. به ،وان مثال، Brown Girl Jane، یک برند عطر کاربردی که توسط Tai Beauchamp و Malaika و Nia Jones تأسیس شده است، با Shea Moisture برای #BrownGirlSwap خود شریک شده است، که در طول سه سال گذشته بیش از 38 ،ب و کار را با بیش از 500000 دلار سرمایه گذاری کرده است.

عطرهای کاربردی Brown Girl Jane

Beauchamp گفت: «از آنجایی که ،ن سیاه‌پوست به طور نامتن،ی از همتایان خود در راه‌اندازی ،ب‌وکار پیشی می‌گیرند و در عین حال کمتر از 0.006 درصد بودجه دریافت می‌کنند، ما می‌خواستیم بخشی از این راه‌حل باشیم.

بنیانگذاران Brown Girl Jane، Malaika Jones، Nia Jones و Tai Beauchamp.

ملایکا جونز گفت: “شما نمی تو،د بدون مشارکت جامعه، به ویژه در جوامع رنگین پوست، در مورد یک ماموریت سلامتی صادق باشید.”

،ده فروشان نیز نقش کلیدی در حمایت از برندها دارند. مشابه Debut Capital، ،ده‌فروش Thirteen Lune، که توسط Nyakio Grieco و Patrick Herning موسس شده است، رویکردی ماموریت محور را در پیش گرفته است، زیرا 90 درصد برندهای آن توسط BIPOC تأسیس شده‌اند، از جمله مجموعه‌ای از شرکت‌های سلامتی مانند Movita Organics.

نیاکیو گریکو، بنیانگذار Relevant: Your Skin Seen و یکی از بنیانگذاران Thirteen Lune

گریکو گفت: “ما فرصتی را برای کشف مارک هایی ارائه می دهیم که شاید دیگران درباره آنها نشنیده باشند و زیبایی و سلامتی را برای همه ایجاد کنند.” برندهای بیشتری وجود دارند، به ویژه بنیانگذاران BIPOC که روی ریشه‌های خود تمرکز کرده و به آنها کمک می‌کنند. دیدن نمایندگی فرهنگی در دست بنیان‌گذار، که از آن فرهنگ‌ها سرچشمه می‌گیرند، که سطحی از اصالت و حقیقت را به ارمغان می‌آورد و به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا بهتر باور کند که به وعده‌های خود عمل می‌کند.»

خوراکی های کلیدی

  1. مصرف کنندگان سیاه پوست باید خود را در داستان برند، محصولات و بازاریابی ببینند.
  2. برای بنیانگذاران سیاه پوست و شرکت های تحت رهبری سیاهان، دسترسی به بودجه ضروری است.
  3. مصرف‌کنندگان می‌خواهند از طریق بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی و دیگر تاکتیک‌های داستان‌گویی از بنیان‌گذاران برند بشنوند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/black-wellness-s،ppers-underserved-1235526942/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با