در روز جه، مهرب،، یکشنبه، برند مراقبت از پوست Beekman 1802 از شراکتی با Kindness.org غیرانتفاعی با ریشه علمی رونمایی کرد تا مطالعه شرکت مهربان را انجام دهد، در حالی که میزبان رویدادهایی در سراسر کشور برای جشن گرفتن اعمال مهربانانه بود.
مطالعه شرکت مهربان به Kindness.org اجازه می دهد تا ضریب مهرب، شرکت توسعه یافته خود – معیاری برای ارزیابی مهرب، – را مورد آزمایش قرار دهد. همراه با Beekman 1802، Kindness.org با هفت ،ده فروش همکاری کرده است تا یک نظرسنجی را انجام دهد، که در آن میپرسد آیا رهبران، زیردستان و همکاران میخواهند اعمال محبت آمیز خاصی را برای یکدیگر انجام دهند یا خیر. نتایج در نهایت ضریب مهرب، شرکت را مشخص خواهد کرد. تمام یافتههای حاصل از مطالعه شرکت Kind، که شامل Ulta Beauty، Traackr، Pura Vida و کالج هنر و ادبیات دانشگاه ایالتی میشیگان به ،وان شرکا است، در سال 2023 در یک مجله دانشگاهی با هدف اعتبارسنجی منتشر میشود. و ابزار را به ،وان راهی برای سنجش مهرب، شرکت ها پیاده سازی کنید.
«اگر بتو،م به شرکتها نشان دهیم که مهرب، به،وان یک روش کارآمد و مؤثر برای حفظ استعداد، تثبیت کاری که انجام میدهید، داشتن هدف و ارزش و مراقبت خوب از کارمندانتان، تأثیر قابلاندازهگیری دارد، معتقدیم نه تنها این امر بهطور قابلتوجهی خواهد بود. ژاکلین لیندسی، بنیانگذار و مدیر اجرایی Kindness.org، گفت: فرهنگ داخلی را بهبود بخشید، اما تأثیر مستقیمی بر نحوه رفتار آن کارمندان با مشتریان و مصرف کنندگان دارد.
اخلاق برند Beekman 1802 با تحقیقاتی که Kindness.org با تیم انسانشناسان و روانشناسان تکاملی خود انجام داده است تا مردم را برای انتخاب مهرب، ترغیب کند، هماهنگ است. “مأموریت ما این است که فقط مهرب، را گسترش دهیم و گفتگو را در مورد مهرب، بالا ببریم و مردم را به انتخاب مهرب، و مهرب، وادار کنیم، بنابراین حمایت از تحقیق تنها بخشی از آن است. دکتر برنت ریج، بنیانگذار Beekman 1802، گفت: ما همیشه به دنبال راه هایی برای همکاری با شرکای خود هستیم تا مهرب، را در مکالمات روزمره وارد کنیم.
Beekman 1802 و Kindness.org ابتدا با Ulta همکاری ،د تا این مطالعه را آغاز کنند. Beekman 1802 یکی از برندهای انحصاری Ulta است و آنها می دانند که ماموریت ما گسترش مهرب، است. آنها همچنین یک مأموریت مماس برای رشد ایده زیبایی و سلامتی آگاهانه دارند. هنگامی که ما شروع به صحبت با آنها در مورد قدرت مهرب، و مهرب، به ،وان سلامتی کردیم… آنها بلافاصله تأثیر بالقوه آن را دیدند. لیندزی توضیح داد: “شرکت در این مطالعه واقعاً تعهد آنها را به تیم خود و همیشه بهبود و مهرب، چیزی که برای یک محل کار پر رونق ضروری است تقویت کرد.”
برای ادامه جشن گرفتن روز جه، مهرب،، Beekman 1802 فعالیتهای مهرب، را در 65 فروشگاه Ulta برگزار کرد و چالش جه، #TimeToBeKind را در TikTok اجرا کرد. این چالش که شامل یک فیلتر ویژه TikTok است، کاربران را به انجام یک عمل مهربانانه ترغیب می کند. برای هر ویدیو و اقدام مهرب، که با استفاده از #TimeToBeKind و بر،ب گذاری حساب Beekman 1802 تا 18 نوامبر انجام می شود، این برند 1 دلار به بنیاد Jed اهدا می کند، یک سازمان غیرانتفاعی که از سلامت روان برای جوانان حمایت می کند.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/beekman-1802-and-kindness-org-partner-for-world-kindness-day-1235417125/