کوتی در نظر دارد در بورس پاریس به فروش دوگانه بپردازد


چه؟ کوتی اعلام کرده است که هیئت مدیره آن به مدیریت شرکت چراغ سبز نشان داده است تا فهرستی را در بورس اوراق بهادار پاریس بررسی کند. اگر این طرح اجرا شود، غول زیبایی ایالات متحده تبدیل به یک شرکت دو بورسی در بورس نیویورک و بورس اوراق بهادار پاریس خواهد شد.

جزئیات هیئت مدیره همچنین از تمدید همکاری خود با مدیر عامل شرکت Sue Y Nabi خبر داده است. تمدید قرارداد غرامت نبی با یک برنامه بلندمدت سهام مرتبط است که تا سال 2030 ادامه دارد.

نبی در بی،ه ای گفت: به ،وان یک سهامدار بلندمدت در شرکت، از هیئت مدیره برای حمایت و اعتماد مستمر آنها سپاسگزارم و خوشحالم که این فرصت را دارم که کوتی را در فصل بعدی رشد و خلق ارزش رهبری کنم. ما متعهد هستیم که نوآوری های پایدار را در عطرها، لوازم آرایشی رنگی و مراقبت از پوست به همراه داشته باشیم تا نیازهای مصرف کنندگان آینده را برآورده کنیم، در حالی که به طور همزمان برای تغییر تعاریف قدیمی زیبایی از طریق کمپین #undefinebeauty کمپین می کنیم.

چرا؟ کوتی گفت که فهرست پاریس حضور کوتی در اروپا را بیشتر تقویت می کند و وسیله ای اضافی برای دستیابی به سرمایه گذاران بکر فراهم می کند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/coty-mulls-dual-listing-on-paris-stock-exchange/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با