کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن-رژ دونی

9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است.

در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد. در این روش از انواع کاشت ناخن از قلم استفاده نمی شود و از پودر و پرایمراستفاده می شود . در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ ، به سطح ناخن یک لایه پرایمر زده و تمام ناخن را عمودی در پودر فرو می برند و پس از رسیدن به ضخامت دلخواه در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام داده و ناخن ها را پولیش می کنند.

  • مدت زمان دوره آموزشی نیل آرتیست ۲۴ ساعت و در سه جلسه هشت ساعته و دوره آموزشی نیل مستر نیز ۸۰ ساعت و در ده جلسه هشت ساعته شامل آموزش و تمرین می باشد تا هنرجویان فرصت کافی برای تمرین و رفع اشکال مباحث آموخته شده تحت نظارت مربی را داشته باشند.
  • معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند.
  • بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود.
  • لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

روش کاشت ژله‌ای یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین روش‌های کاشت است. جنس آن یه شکلی است که باعث ترک عادت جویدن ناخن می شود چراکه مزه تلخ و بدی دارد. لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد. بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود.

تکنینک های کاشت چیست و اساس کار آنها چگونه است؟

در واقع اگر تیپ را درست بگذارید، موادگذاری ناخن با تیپ بسیار آسان‌تر می‌شود. امروزه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه های آرایش و پیرایش، سالن های زیبایی و یا مراکز ارائه خدمات ناخن انجام می شود. ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد. این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد.

مقایسه انواع روش های کاشت ناخن

با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود. کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آن ها خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند، با کاشـت ناخن بیماری را تسریع می کنند. در این کاشت از وسیله ای به نام فرمر استفاده می‌شود که معمولاً یک بار مصرف یا چند بار مصرف هستند.

از فرمر برای بلندتر شدن ناخن‌ها استفاده می‌کنند که به صورت رولی در بازار یافت می‌شوند. در ویدئو بالا، خیلی سریع و شسته رفته گفتیم که کاشت ناخن چند مدل دارد و چه مواردی در بین بانوان محبوب‌تر واقع شدند. اگر دوست دارید کاشت را خودتان بدون کمک متخصص انجام دهید نیاز است وسایل و مواد آن را آماده کنید و حتما قبل از اینکار نزد متخصص مربوطه آموزش ببینید.

بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد. در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد. کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند.

در مرحله بعد دست‌ها را درون دستگاه یووی یا ال ای دی قرار داده تا خشک شوند و پس از آن مواد کاشت را روی فیبر‌ها گذاشته و با قلم روی سطح ناخن پخش کنید. پس از خشک شدن مواد، به وسیله سوهان برقی و دستی فرم دلخواه را ایجاد کنید. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است.

علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم. شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.

بافر از جنس اسفنج می باشند به همین دلیل از سوهان دستی نرم تر است و دارای درجه زبری و نرمی متفاوتی می باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. (برای آشنایی باانواع بافر ناخن و کارایی آنهاروی لینک آبی کلیک نمایید). 28- امروزه دختران نوجوان علاقه زیادی به انواع کاریکاتور ها دارند و اکثرا طرفدار طراحی ناخن ها به شکل کاریکاتور ها می باشند. برای ایجاد چنین طراحی روی ناخن های خود می توانید از انواع دیزاین های ناخن مانند شابلون، استیکر(برچسب) و … استفاده نمایید و همچنین می توانید به وسیله قلم های طراحی ناخن خطوط صافی روی ناخن ها طراحی نمایید. 10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید.