کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی

روی سطح ناخن با بافر بکشید، به کمک پولیش برق بیندازید و درنهایت، تقویت کننده ناخن بزنید. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند. اگر خیلی حوصله منتظر ماندن ندارید، بهتر است این نوع کاشت ناخن را انتخاب نکنید. کاشت ناخن پودری برای کسانی مناسب است که حوصله و وقت کافی دارند؛ زیرا تقریباً یک ساعت و نیم وقت می گیرد.

با مراجعه به صفحه آموزش کاشت ناخن در دوره پرطرفدار آموزش کاشت انواع ناخن شرکت نمایید. ناخن‌های ژله‌ای برای سفت شدن به نور ماورا بنفش نیاز دارند. LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید.

  • برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند.
  • آموزش ژلیش ناخن یکی از پر طرفدارترین موارد در آموزش کاشت ناخن می باشد.
  • با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم.
  • بعد از چند ثانیه، قالب را برمی دارند و طراحی ناخن را شروع می کنند.
  • برای جدا کردن کوتیکول بهتر است ناخن ها را خیس کنید زیرا راحت تر جدا می شود.

از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم. تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید.

نحوه صحیح ریمل زدن

این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید. همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید.

فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند. بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود.

کتو راش: چیست، چرا اتفاق می افتد و چگونه آن را درمان کنیم

مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود. این روش نیاز به سوهان کاری ندارد بنابراین در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. برای جلوگیری از هواگیری ناخن و جذب مواد ناخن از پرایمر استفاده می شود. همین چهار نوع پودر با رنگهای گفته شده برای آموزش کافی می باشد و بقیه رنگ ها به سلیقه خودتان می توانید اضافه تر تهیه نمایید.

به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد. توجه کنید که نور فرابنفش می‌تواند موجب آسیب به پوست، از قبیل چین و چروکها و لکه‌های پیری شود. همچنین، قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض نور فرابنفش می‌تواند یکی از عوامل سرطان پوست باشد. اگر ناخن‌های چندان بلندی ندارید اما باز هم می‌خواهید مدل متنوع و جذابی بدهید ما فرم ناخن بیضی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بادام فرم بیضی شکل دارد اما نوک آن کمی تیز و زاویه‌دار است .

در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید. فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید. می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد.

مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است . استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند. نزدیک شدن ناخن های کاشته شده به آتش و حرارت زیاد، این امکان را می­دهد که کاشت آب شود پس، از نزدیک کردن ناخن به حرارت زیاد جلوگیری کنید. ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید. در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار