پیشنهاد تبادل DSM و Firmenich چراغ سبز می گیرد – WWD


پاریس – ادغام DSM و Firmenich در حال حرکت است.

کنسرت سلامت و تغذیه مبتنی بر علم هلند و تامین‌کننده عطر و طعم سوئیسی به طور مش، صبح سه‌شنبه اعلام ،د که اداره بازارهای مالی هلند یا AFM بخشنامه ارائه مربوط به معامله آنها را تایید کرده است.

همانطور که در 31 می اعلام شد، این دو گروه اعلام ،د که ادغام خواهند شد تا با درآمد بیش از 11 میلیارد یورو به بزرگترین تامین کننده عطر، زیبایی، سلامت و تغذیه در جهان تبدیل شوند.

گروه جدیدی که DSM و Firmenich را ،یب می‌کند، که بزرگترین تامین‌کننده عطر و طعم‌دهنده خصوصی و یکی از بزرگترین‌های جه، است، DSM-Firmenich نامیده می‌شود.

دوره پذیرش از ساعت 9 صبح CET در 23 نوامبر شروع می شود و در ساعت 5:40 بعد از ظهر به وقت CET در 31 ژانویه 2023 منقضی می شود، مگر اینکه تمدید شود.

این ادغام از طریق پیشنهاد عمومی برای سهام DSM در ازای سهام DSM-Firmenich، با نسبت یک به یک، به اضافه مشارکت سهام Firmenich به DSM-Firmenich در ازای سهام DSM-Firmenich و 3.5 میلیارد یورو انجام خواهد شد. به صورت نقدی

سهامداران DSM 65.5 درصد از سهام شرکت را در اختیار خواهند داشت و سهامداران Firmenich مابقی را در شروع DSM-Firmenich خواهند داشت.

انتظار می رود این معامله در سه ماهه اول سال 2023 بسته شود.

این ادغام یک لحظه دگرگون کننده برای تاریخ هر دو ،ب و کار است. Gilbert G،stine، مدیر اجرایی Firmenich در بی،ه‌ای گفت: DSM-Firmenich شریکی در مقیاس جه، خواهد بود که به طور منحصربه‌فردی برای پیش‌بینی و پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تکامل مصرف‌کنندگان از طریق باز ، فرصت‌ها برای مشتریان و مردم ما قرار خواهد گرفت.

وی افزود: «دو شرکت ما تعهدی بی‌وقفه به نقش خود در جامعه دارند و ESG هسته اصلی هر کاری است که ما انجام می‌دهیم، و من قویاً معتقدم که DSM-Firmenich تأثیر مثبت و قابل اندازه‌گیری بر مردم، آب و هوا و طبیعت خواهد داشت».

این شرکت‌ها گفتند که نهاد ادغام شده آنها با توجه به تغییرات در ترجیحات و نیازهای مصرف‌کننده، با توجه به روندهایی مانند تغییرات آب و هوایی، تغذیه در دسترس، نابرابری‌ها، و بهداشت و بهداشت، موقعیت خوبی برای تسریع رشد خواهد داشت.

آنها در بی،ه گفتند: «این تغییرات ترجیحات مصرف‌کننده را برای مزایای سلامتی و پایداری و در عین حال لذت بردن از تجربیات برتر در زمینه‌هایی مانند طعم و عطر، هدایت می‌کند. DSM-Firmenich به ،وان یک رهبر بازار با قابلیت‌های ایجاد و برنامه‌های کاربردی پیشرفته، می‌تواند به مشتریان جه، و محلی، با آگاهی از اولویت‌های مصرف‌کننده محلی، در مراکز منطقه‌ای و محلی در سراسر جهان خدمت کند. فرصت‌های حاصل از مدل‌های ،ب‌وکار دیجیتالی پیشگام و مکمل جدید، بر میراث بیش از 125 سال هر DSM و Firmenich در اکتشافات علمی و نوآوری هدفمند مبتنی خواهند بود.

در انتشار جداگانه ای در روز سه شنبه، Firmenich نتایج سه ماهه اول خود را منتشر کرد. در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر، این گروه فروش 1.25 میلیارد فرانک سوئیس یا 1.3 میلیارد دلار را به دست آورد که 8.8 درصد در شرایط گزارش شده و 11.6 درصد افزایش بر مبنای ارز ثابت در مقایسه با دوره مشابه سال قبل بود.

علیرغم تأثیر منفی نرخ مبا، ارز، فیرمنیچ سود تعدیل شده قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک 237 میلیون فرانک سوئیس را ثبت کرد.

این شرکت گفت که در این دوره، همچنان تقاضای قوی در بازار نهایی را در مناطق جغرافیایی، مشتریان و بخش‌ها تجربه می‌کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/dsm-firmenich-exchange-offer-green-light-1235426922/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با