وارد Magentaverse شوید: Pantone رنگ سال 2023 را معرفی کرد


چه؟ پنتون رنگ سال 2023 خود را معرفی کرد: Viva Magenta 18-1750. گفته می‌شود که این سایه با «ویبره و قدرت» می‌،زد، سایه‌ای که ریشه در طبیعت دارد و از خانواده قرمز می‌آید و بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت است.

جزئیات این سایه از Very Peri سال 2022، همچنین در طیف بنفش گرفته شده است. این شرکت مجموعه‌ای از همکاری‌ها را برای سال 2023 اعلام کرد، از جمله یک همکاری استراتژیک چند ساله با موتورولا، که اولین ثمرات آن شامل موتورولا Edge 30 Fusion تازه راه‌اندازی شده در Viva Magenta و همچنین همکاری با S،flower برای تولید یک‌نفره است. طرح های کاغذ دیواری مهربان با پالت رنگی سفارشی.

چرا؟ Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون، فاش می‌کند: «در این عصر فناوری، ما به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و آنچه واقعی است هستیم. Pantine 18-1750 Viva Magenta از خانواده قرمزها الهام گرفته است و از رنگ قرمز کوشینال الهام گرفته شده است، یکی از با ارزش ترین رنگ های متعلق به خانواده رنگ طبیعی و همچنین یکی از قوی ترین و درخشان ترین رنگ هایی که جهان شناخته شده است.

Pantone 18-1750 Viva Magenta که ریشه در دوران اولیه دارد، ما را دوباره به ماده اصلی متصل می کند. Pantone 18-1750 Viva Magenta با فراخو، نیروهای طبیعت، روح ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند تا قدرت درونی خود را بسازیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/enter-the-magentaverse-pantene-unveils-color-of-the-year-2023/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با