هیدروفیشیال 9 کاره وگنر 2 سال گارانتی اصلی فروشگاه دلتا-رژ دونی

همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود.

  • بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود.
  • در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود.
  • از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا، پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود.
  • تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد.

درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود.

تعداد هندپیس

با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند. درمان با پرتو به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست نیز کمک می‌کند، همچنین چین و چروک‌ها، خطوط ظریف و دیگر علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد. بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود. یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد.

دسته اسکرابر پوست:

اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.

تماس با من

با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. نور قرمز، باعث افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی می شود کلاژن، برای بهبود بافت پوست بسیار مفید و ضروری است که همین باعث حذف چین و چروک های پوست، روشن شدن پوست، سفت شدن و زیبایی پوست صورت می شود. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.